Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-19, 08:42
  #1
Medlem
de.Montforts avatar
Han var 17år när paret började dejta. Varit tillsammans i två år. Finns det något skvaller. Låter rätt ovanligt. Han är tre år äldre än Cecilia Dahlboms son. Ulf Lundells fru är i alla fall över 25år Hur har reaktionerna sett ut tvärtom. Man på 48år blir tillsammans med känd svensk sångerska på 19år En tjej han gått ut med sen hon var 17år.

http://stoppapressarna.se/svenskt/fo...hemliga-karlek
__________________
Senast redigerad av de.Montfort 2017-02-19 kl. 08:46.
Citera
2017-02-19, 10:10
  #2
Medlem
Jag trodde först att tidningarna hade skrivit fel .

Jag tror väl inte att det är ett förhållande som kommer att hålla i längden, man brukar inte ha träffat sin drömpartner när man är 17?

(Jag tycker att det är lika udda om mannen varit äldre)
Citera
2017-02-19, 11:43
  #3
Medlem
Vad säger fansen?
Det handlar om tjejer i nedre tonåren och yngre och så är den de suktar efter tillsammans med en kvinna i 50-årsåldern...
Citera
2017-02-19, 12:40
  #4
Medlem
PubMixs avatar
Hur ser det ut från ett juridisk perspektiv?

Någon som kan svara på det?

Jag får känslan att detta inte är okey enligt pappa staten, men antagligen kommer ingenting att hända som vanligt...
Citera
2017-02-19, 12:45
  #5
Medlem
happilappis avatar
Helt ok enligt feministerna. Mycket bra att gamla klimakterie kvinnor får ligga med yngre män.
Citera
2017-02-19, 12:47
  #6
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PubMix
Hur ser det ut från ett juridisk perspektiv?

Någon som kan svara på det?

Jag får känslan att detta inte är okey enligt pappa staten, men antagligen kommer ingenting att hända som vanligt...
Juridiskt? Klart det inte finns något att anmärka på.
Citera
2017-02-19, 12:48
  #7
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PubMix
Hur ser det ut från ett juridisk perspektiv?

Någon som kan svara på det?

Jag får känslan att detta inte är okey enligt pappa staten, men antagligen kommer ingenting att hända som vanligt...
Såvida båda har fyllt 15 är det enligt lag inga problem att knulla på om det är ömsesidigt, oavsett åldersskillnad, om det var det du undrade. Och båda har fyllt 15 i detta fall, Oscar fyller ju 20 om några dagar.
__________________
Senast redigerad av emma80 2017-02-19 kl. 12:51.
Citera
2017-02-19, 13:22
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
Vad säger fansen?
Det handlar om tjejer i nedre tonåren och yngre och så är den de suktar efter tillsammans med en kvinna i 50-årsåldern...

Det fanns i alla fall ett fan på Twitter som uttryckte det så här "eeeuuuwww".
Citera
2017-02-19, 14:29
  #9
Medlem
Tjoflos avatar
En fitta smakar ju inte godare ju längre den lagras så det kan ju inte vara det sexuella som lockar honom. Förmodligen är hon rolig att ha å göra med och lagar riktigt god mat. Vad som lockar henne i det hela måste väl vara att han ser väldigt feminin ut och säkert går runt med en kuk som skulle göra medelsvensson avundsjuk.
Citera
2017-02-19, 15:04
  #10
Medlem
Kul för honom. Ännu roligare för hans kommande flickvänner som får ligga med en kille som har lärt sig ett och annat om kvinnor .
Och kul för tanten med som får lammkött istället för slapp kuk och hängpung .
Citera
2017-02-19, 15:57
  #11
Medlem
emma80s avatar
Oscar och Cecilia firade ett år med champagne den 13 april 2016.

http://stoppapressarna.se/svenskt/fo...hemliga-karlek

Citatet är från en av bildtexterna och hänvisar till ett inlägg på Instagram där Cecilia skriver att hon firar kärleken och ett år. 13 april 2015, dagen noll så att säga, var han ungefär 18 år och 2 månader. Så verkar den saken vara utredd.

Om de sedan räknar 2015-04-13 som dagen de började dejta, dagen de definitivt blev ett par, dagen då det hettade till första gången eller liknande kan vi så klart bara spekulera i.
Citera
2017-02-19, 18:51
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Jag trodde först att tidningarna hade skrivit fel .

Jag tror väl inte att det är ett förhållande som kommer att hålla i längden, man brukar inte ha träffat sin drömpartner när man är 17?

(Jag tycker att det är lika udda om mannen varit äldre)

Äsch...det är inom artistbranschen!!...då hade det nästan varit "udda" om dom varit jämngamla.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback