Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-19, 03:38
  #1
Medlem
area50s avatar
Jag har nyligen upptäckt denna bimbo-fetish & finner den en aning underhållande

Bimbofication är tydligen en fetish/livsstil där en tjej vill roleplay:a som en dum, blond & sexfixerad "bimbo" som inte kan ta några egna initiativ
Ett svenskt exempel från kanal 5: https://www.youtube.com/watch?v=9fNo8qv5cmM

Jag undrar om det finns några brudar här som kanske skulle gå igång på denna grej tror dagens feministiska samhälle?
Tror ni även att denna fetish är vanlig bland riktigt smarta & välutbildade brudar? Att dom ibland kanske vill agera & bli behandlade some en riktigt blåst bimbo? Vad tror ni
Citera
2017-02-20, 00:49
  #2
Medlem
Måste man spela dum? Porr och barbiemode är väl sånt som dök upp med sociala medier. Det är väl en stil mer än en fetisch? Det finns hur många som helst.

https://www.youtube.com/watch?v=kjhVvzQcRc0
Citera
2017-02-20, 14:20
  #3
Medlem
Är det inte mer en Marilyn Monroe-grej? Hon är inte dum hon bara skojar typ, för att flirta.
Citera
2017-02-21, 23:20
  #4
Medlem
BigPlanss avatar
Det är inte ovanligt alls. Det är rätt vanligt bland en del undergivna tjejer, som då vill känna sig objektifierade, och bli förnedrade när de ser ut som bimbos.
Citera
2017-02-26, 19:48
  #5
Medlem
Jag tror inte heller att det är en så ovanlig grej. Det kan nog delvis ha med kontraster att göra - att det kan vara spännande att bryta tabun och utforska det motsatta mot vad som är förväntat eller invant beteende.

Åtminstone har jag insett att det är så för min egen del - jag har alltid varit svag för tjejer som är rätt vältränade och har skinn på näsan, i synnerhet om de dessutom är klipska. Men det blir desto intressantare om de sedan i vissa situationer beter sig underdånigt, ja typ som just bimbos.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback