Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-07-08, 22:45
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drainerx
225 första dygnet, 300 andra dygnet.

Då skulle jag vara väldigt uppåt!
Citera
2018-07-09, 00:45
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klmnopq
Då skulle jag vara väldigt uppåt!

Vad betyder uppåt? Typ glad? För mig var det bara väldigt obehagligt. Det har förvisso lagt sig något nu.
Citera
2018-07-09, 21:25
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drainerx
Vad betyder uppåt? Typ glad? För mig var det bara väldigt obehagligt. Det har förvisso lagt sig något nu.

Jag blir väldigt uppåt och igång av högre doser lyrica, blir euforisk samtidigt som jag blir yr och mår illa. Hela världen snurrar. Min sociala fobi blir mycket bättre. Men det varar jättekort tid och sen behöver jag höja och höja för att få nån effekt. Så jag håller mig till min låga dos. Rekommenderar inte lyrica.
Citera
2018-07-15, 01:22
  #16
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peripheries
Åt 100mg ett tag på psyket. Triggade den starkaste hypomanin jag haft efter ca en vecka. Needless to say tog läkaren på öppenvården bort den innan jag hann bli beroende.

Har sett andra få rejäl mani också på lyrica.
Citera
2018-07-15, 01:23
  #17
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drainerx
Vad betyder uppåt? Typ glad? För mig var det bara väldigt obehagligt. Det har förvisso lagt sig något nu.

Jag tror det har väldigt olika effekt på olika människor, jag får ingen sådan effekt. Blev yr i början, hjälpte mot social fobi, men bara en kort period.
Citera
2018-07-17, 20:43
  #18
Medlem
Min läkare berättade för mig om hur dåligt lyrica är för bipolära och att det kan trigga de värsta av manier.. typ som att be om att bli manisk (vid bipolaritet dvs).
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback