Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-07, 10:04
  #13
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av angieeeee
Det är få nordiska kvinnor som väljer att beblanda sig med dem, och de som ändå gör det brukar inte tillhöra den bästa kvalitén direkt i vilket fall som helst.

Trams. Det du, och många andra med dig på detta forum sysslar med, är rent önsketänkande. Jag bor själv i Stockholm och ser dagligen med egna ögon hur vanligt det är att svenska kvinnor väljer invandrare framför svenska män. De tillhör inte någon speciell kategori heller, som du försöker påskina. De är unga, äldre, fula, snygga, höger, vänster. De allra sexigaste (alltså de tjejer som klär sig sexuellt provokativt med höga klackar, sminkar upp sig, luktar gott, fixar håret, etc.) ligger med muslimer i väldigt stor utsträckning. Nu snackar vi alltså om de tjejer som kan välja och vraka bland män för att alla vill knulla dem. Dessa tjejer väljer muslimer i väldigt stor utsträckning. Vad det beror på vet jag inte, men om man inte har noterat detta fenomen så är man blind eller lever i en fantasivärld.

Svenska kvinnor har börjat överge svenska män till förmån för män från tredje världen. Ta en heldag i Stockholm och notera hur påfallande ofta du ser svenska kvinnor, unga och äldre, hänga med mörkhyade invandrare. Det finns någon slags sexuell dragkraft mellan dessa två målgrupper, och det ser likadant ut även i andra europeiska länder. Jag har sett svenska tjejer som öppet limmar på muslimer, ger dem sina telefonnummer, pillar sina invandrarkillar i håret och tittar dem djupt i ögonen. Man ser dem sällan bete sig lika maniskt med svenska killar. De tjejer som inte blir gruppvåldtagna av muslimer hoppar frivilligt i famnen på dem.

INTE ALLA, men oroväckande många. Svenska kvinnor väljer invandrare framför svenska män i oproportionerligt stor utsträckning, och jag tror att det kommer fortsätta så.
__________________
Senast redigerad av deadset 2017-03-07 kl. 10:08.
Citera
2017-03-07, 10:16
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raynewooney
Inte alls. Det är tvärtom väldigt smart tänkt. Dagens svenska feministiska kvinnor är otroligt oattraktiva att skaffa barn och gifta sig med, de ligger runt, vägrar ta ansvar, skyller allt på mannen och är allmänt opålitliga. Något som också visas i statistiken över ensamstående kvinnor och mammor. Även om många av dem helst kanske vill ha en svensk man så finner de ingen, invandrade män blir således den yttersta åtgärden. Mixen mellan dessa kvinnor och utländska män blir således perfekt.
Hade däremot den svenska kvinnan varit av något värde överhuvudtaget och det importerats utländska kvinnor hade inte samma blandning skett, inte heller om importen bestått av män.
Grundläggande för att blandningen skall ske är således feminismen och den svenska kvinnans dekadens. En kvinnas biologiska önskan efter barn och familj är mycket starkare än mannens. Det är därför lättare att blandningen sker i form av kvinnor.

Så sant.

extremt trött på svenska feministiska kvinnor som tycker att allt ska vara OK för dem att göra, annars har männen dålig kvinnosyn?! de ska kunna vara otrevliga, knulla runt, vara fula och otrogna men samtidigt ha en rik man som har ALLT. fr de är "endast värda det bästa" vilket de blir itutade i pantade serier som gosip girl. SUCK.
Citera
2017-03-07, 10:41
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Jag bor själv i Stockholm och ser dagligen med egna ögon hur vanligt det är att svenska kvinnor väljer invandrare framför svenska män. De tillhör inte någon speciell kategori heller, som du försöker påskina. De är unga, äldre, fula, snygga, höger, vänster. De allra sexigaste (alltså de tjejer som klär sig sexuellt provokativt med höga klackar, sminkar upp sig, luktar gott, fixar håret, etc.) ligger med muslimer i väldigt stor utsträckning.

Svenska kvinnor har börjat överge svenska män till förmån för män från tredje världen.
Ta en heldag i Stockholm och notera hur påfallande ofta du ser svenska kvinnor, unga och äldre, hänga med mörkhyade invandrare..

Vad är det för skit du sprider.

Du ser dagligen med egna ögon hur vanligt det är med svenska kvinnor som väljer invandrare framför svenska män.

Jag har bott i sthlm i över 50 år, och jag har ALDRIG sett svenska kvinnor dagligen med invandare.
Då jobbar jag i hela sthlms län och ofta i Botkyrka och där bör det krylla av svenska kvinnor som drar runt med invandare men ICKE.

" Tag en heldag i Stockholm och notera hur påfallande ofta du ser svenska kvinnor... "

Som sagt: var är dem ?

Jag vill också se svenska kvinnor dagligen är ihop med invandare.

I flera av våra invandare områden, Alby, Fittja, Rinkeby, Husby, Fisksätra etc. är heller inte svenska kvinnor ihop med invandare.

// hälsningar från en sthlmare.
Citera
2017-03-07, 14:56
  #16
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Vad är det för skit du sprider.

Du ser dagligen med egna ögon hur vanligt det är med svenska kvinnor som väljer invandrare framför svenska män.

Jag har bott i sthlm i över 50 år, och jag har ALDRIG sett svenska kvinnor dagligen med invandare.
Då jobbar jag i hela sthlms län och ofta i Botkyrka och där bör det krylla av svenska kvinnor som drar runt med invandare men ICKE.

" Tag en heldag i Stockholm och notera hur påfallande ofta du ser svenska kvinnor... "

Som sagt: var är dem ?

Jag vill också se svenska kvinnor dagligen är ihop med invandare.

I flera av våra invandare områden, Alby, Fittja, Rinkeby, Husby, Fisksätra etc. är heller inte svenska kvinnor ihop med invandare.

// hälsningar från en sthlmare.

I Stockholms innerstad. Det kryllar av dessa par. Det är du som sprider skit.
Citera
2017-03-07, 15:10
  #17
Medlem
HipToBeSquares avatar
Är det inte lika att staten slutat hyckla och lagstiftar att vita svenska kvinnor inte får ha förhållande med svenska män. Dessutom att staten svångsparar svenska kvinnor med invandrare.
__________________
Senast redigerad av HipToBeSquare 2017-03-07 kl. 15:32.
Citera
2017-03-07, 18:39
  #18
Medlem
Norrlands.gulds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
I Stockholms innerstad. Det kryllar av dessa par. Det är du som sprider skit.
Kan gå en hel dag i stan utan att se ett enda blandpar. Kan det vara så att du ser någon eller några enstaka och det blir dessa "massor"? Det är ju underligt annars.
Citera
2017-03-07, 21:41
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
I Stockholms innerstad. Det kryllar av dessa par. Det är du som sprider skit.

Jaså, är det i city, var då ? Jag ser aldrig svenskar med invandare, på Kungsholmen, Östermalm lyser dem helt med sin frånvaro, söder är jag ofta på men inte där heller under dygnets alla timmar, och inte heller i Gamla stan men du kanske har sett något par på Skansen för 15 år sedan då du var här och turistade och drog slutsatsen att det måste vara så även idag.
Vi som bor i sthlm och utanför tullarna ser aldrig svenskar med invandare.
Citera
2017-03-07, 21:44
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlands.guld
Kan gå en hel dag i stan utan att se ett enda blandpar. Kan det vara så att du ser någon eller några enstaka och det blir dessa "massor"? Det är ju underligt annars.

Jag intygar att du har rätt, men jag tror inte personen deadset bor i närheten av sthlm för deadset skriver ut ordet Stockholm, och det gör inte vi som bor här,( vi skriver sthlm ) bara utsocknes gör sånt.
Citera
2017-03-10, 14:41
  #21
Medlem
angieeeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Trams. Det du, och många andra med dig på detta forum sysslar med, är rent önsketänkande. Jag bor själv i Stockholm och ser dagligen med egna ögon hur vanligt det är att svenska kvinnor väljer invandrare framför svenska män. De tillhör inte någon speciell kategori heller, som du försöker påskina. De är unga, äldre, fula, snygga, höger, vänster. De allra sexigaste (alltså de tjejer som klär sig sexuellt provokativt med höga klackar, sminkar upp sig, luktar gott, fixar håret, etc.) ligger med muslimer i väldigt stor utsträckning. Nu snackar vi alltså om de tjejer som kan välja och vraka bland män för att alla vill knulla dem. Dessa tjejer väljer muslimer i väldigt stor utsträckning. Vad det beror på vet jag inte, men om man inte har noterat detta fenomen så är man blind eller lever i en fantasivärld.

Svenska kvinnor har börjat överge svenska män till förmån för män från tredje världen. Ta en heldag i Stockholm och notera hur påfallande ofta du ser svenska kvinnor, unga och äldre, hänga med mörkhyade invandrare. Det finns någon slags sexuell dragkraft mellan dessa två målgrupper, och det ser likadant ut även i andra europeiska länder. Jag har sett svenska tjejer som öppet limmar på muslimer, ger dem sina telefonnummer, pillar sina invandrarkillar i håret och tittar dem djupt i ögonen. Man ser dem sällan bete sig lika maniskt med svenska killar. De tjejer som inte blir gruppvåldtagna av muslimer hoppar frivilligt i famnen på dem.

INTE ALLA, men oroväckande många. Svenska kvinnor väljer invandrare framför svenska män i oproportionerligt stor utsträckning, och jag tror att det kommer fortsätta så.

Jag bor inte i stockholm, men jag är ofta i en av landets största städer och visst har man sett någon gång att en svensk har haft en utländsk partner, men för varje sånt par ser man oräkneligt många homogena par. Att detta skulle vara vanligt förekomande på daglig basis att se fullt med blandras par stämmer defenetivt inte in i den här staden som tagit emot extrema mängder ensamkommande samt övriga invandrar grupper. (inte för att andra storstäder blivit beskonade då). Men överlag hänger invandrargrupperna i klungor för sig själva och svenskar för sig själva. När man går förbi dessa grupperingar talar dem inte ens svenska. Vilket iof är bra, segregation försvårar blandning ännu mer.
Citera
2017-03-10, 14:49
  #22
Medlem
angieeeees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av queentrap
Så sant.

extremt trött på svenska feministiska kvinnor som tycker att allt ska vara OK för dem att göra, annars har männen dålig kvinnosyn?! de ska kunna vara otrevliga, knulla runt, vara fula och otrogna men samtidigt ha en rik man som har ALLT. fr de är "endast värda det bästa" vilket de blir itutade i pantade serier som gosip girl. SUCK.
Defaitistiskt skitsnack som skulle kunna komma från Barbara Specter själv för att traditionellt sinnade män ska överge sina egna kvinnor, samtidigt som vi reda har feministvågen som skapar stora klyftor som det är.
Män som dig är minst lika stor del av problemet som dessa extrema "feministiska kvinnor" du pratar om.
Inse att det finns gott om normalt sinnade kvinnor men som hamnar i skymundan för att det istället ges plats åt massa galningar istället. Allt självklart noga genomtänkt av systemet. Bra kvinnor växer inte på träd utan krävs anstränging för att hitta. Och steg ett är att man själv är en bra man så man måste alltid börja i den delen. Ska man hitta en sund traditionell bra kvinna är det klart som fan man själv måste vara ett bra alternativ att erbjuda. Fällorna är dock många att degenerera den europeiska mannen, porrmissbruk, droger, datorspel, materalism/konsumtionslivstil etc.

När du väl möter en sund kvinna kanske du inte är värdig henne för fem öre i vilket fall som helst.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback