Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-11, 09:33
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majongq
Bara det att Iphone SE är riktigt liten telefon. Ser ut som en leksaks telefon på senare tid när den ställs mot många fler. den normala storleken på en smart-phone ligger runt 5.0 i storlek. Sen pratar du om gamla telefoner som släpptes 2010

Leksakstelefon?
Va använder du själv för telefon då? 5,0 tum menar du?
Citera
2017-05-11, 17:16
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majongq
Bara det att Iphone SE är riktigt liten telefon. Ser ut som en leksaks telefon på senare tid när den ställs mot många fler. den normala storleken på en smart-phone ligger runt 5.0 i storlek. Sen pratar du om gamla telefoner som släpptes 2010

Folk har olika smaker på olika telefoner, det är bra att det finns små telefoner också. Själv har jag en iphone5c och jag trivs med små telefoner. Aldrig varit en fan av stora telefoner. Har haft en samsung gs2 men enligt min smak så är iphone bättre.
Citera
2017-06-20, 09:53
  #15
Medlem
Hardways avatar
Huahwei är alltid ståtliga. Tycker du borde satsa på en Honor 8, så sjukt bra för sitt pris.
Citera
2017-06-20, 10:33
  #16
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardway
Huahwei är alltid ståtliga. Tycker du borde satsa på en Honor 8, så sjukt bra för sitt pris.
Men de har väl pissat över hela telefonen med sina egna anpassningar och egna appar man inte kan ta bort? Om man föredrar mer vanlig Android, i.e. så som Google skeppar det, är väl Huawei ett dåligt val? Undrar för egen del.
Citera
2017-06-20, 11:18
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Men de har väl pissat över hela telefonen med sina egna anpassningar och egna appar man inte kan ta bort? Om man föredrar mer vanlig Android, i.e. så som Google skeppar det, är väl Huawei ett dåligt val? Undrar för egen del.

Finns ingen telefon som är helt perfekt. Man får se till att de goda egenskaperna överväger.
Sett till priset är Honor8 väldigt prisvärd.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback