Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-12-23, 22:00
  #1
Avstängd
MoD1s avatar
vart kan man få tag på en usb-keylogger? gärna i någon affär så kom inte med några hemsidor där man måste beställa pls.
Citera
2005-12-23, 23:15
  #2
Medlem
ztorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoD1
vart kan man få tag på en usb-keylogger? gärna i någon affär så kom inte med några hemsidor där man måste beställa pls.
En USB Keylogger, vad är det för något?
Citera
2005-12-24, 12:15
  #3
Avstängd
MoD1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztorm
En USB Keylogger, vad är det för något?

en apparat som man sätter in i usb porten och sen så sparar den alla knapptryckningar.
Citera
2005-12-24, 18:35
  #4
Medlem
terminator t-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoD1
en apparat som man sätter in i usb porten och sen så sparar den alla knapptryckningar.

/elgiganten,siba,onoff säljer usb minne ring runt till dom olika butikern
och fråga vad priset på usb minne på 512mb kostar
Citera
2005-12-24, 19:10
  #5
Medlem
Farbrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terminator t-x
/elgiganten,siba,onoff säljer usb minne ring runt till dom olika butikern
och fråga vad priset på usb minne på 512mb kostar
Men va faan ! han letar inte efter ett jävla usb minne !
Och till topic... det du letar efter har ja aldrig sett på USB ... brukar vara på PS/2 och kosta runt 600kr för en med lite minne..... finns på affärer som hobbex och teknikmagasinet..(kolla i deras butiker eller på hemsidorna)....
Citera
2005-12-24, 19:13
  #6
Medlem
RollerBoySEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terminator t-x
/elgiganten,siba,onoff säljer usb minne ring runt till dom olika butikern
och fråga vad priset på usb minne på 512mb kostar

Mycket lustigt!

Nu tror jag i.o.f.s. att han är ute efter ngt sånt här: http://www.keyghost.com/USB-Keylogger.htm

Tyvärr så tror jag inte att det går att hitta en dylik tingest i ngn svensk affär, men jag kan ha fel.
Citera
2005-12-25, 00:37
  #7
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Dom enda USB modellerna jag har sett har kostat ett par hundra dollares och det är knappast prisvärt. Dessutom har det bara vart på utländska webshoppar. Däremot finns det för PS2 för 50$ och uppåt på bl.a. Ebay.

/#LOUDmouth#
Citera
2005-12-25, 00:50
  #8
Medlem
Knarkads avatar
Ska ju finnas nån halvbra spyshop (svensk) på nätet som säljer. Nu minns jag inte ifall det var en sån där PS2-keylogger eller USB. De kanske hade både och.

Edit: Ta å kolla här: http://www.spyshop.se/ (PÅLSJÖGATAN 10, HELSINGBORG)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback