Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-17, 22:33
  #1
Medlem
StefanGustafsons avatar
Hej mina goda Flashbackvänner!
Vad i hela evangeliet ska man göra om man kör iväg från bensinstationen med bensinslangen kvar i tanklocket.
Jag har fått grova ångestattacker sedan det hände men jag vill inte åka fast och betala dyra pengar pga detta.
Vad ska jag göra?
Seriösa svar uppskattas!
Tack på förhand
Citera
2017-02-17, 22:37
  #2
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanGustafson
Hej mina goda Flashbackvänner!
Vad i hela evangeliet ska man göra om man kör iväg från bensinstationen med bensinslangen kvar i tanklocket.
Jag har fått grova ångestattacker sedan det hände men jag vill inte åka fast och betala dyra pengar pga detta.
Vad ska jag göra?
Seriösa svar uppskattas!
Tack på förhand

Var det en bemannad eller automagisk station? Är den bemannad så åker du tillbaka dit och ber om ursäkt, var den obemannad skiter du i det. Det är inte olagligt att vara klantig. Det händer oftare än du tror på mackar, speciellt bemannade.
Citera
2017-02-17, 22:39
  #3
Medlem
Dr_Dollars avatar
Var det en obemannad station?

Där bör det väl finnas kameror, antar jag?
Åk tillbaka och leta efter ett telefonnummer, ring och säg som det är...annars finns det risk för...nått annat.
Citera
2017-02-17, 23:35
  #4
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanGustafson
Hej mina goda Flashbackvänner!
Vad i hela evangeliet ska man göra om man kör iväg från bensinstationen med bensinslangen kvar i tanklocket.
Jag har fått grova ångestattacker sedan det hände men jag vill inte åka fast och betala dyra pengar pga detta.
Vad ska jag göra?
Seriösa svar uppskattas!
Tack på förhand

Måste planeras i förväg.
Du ska vara kvinna, ung och attraktiv, minst 8 helst 9-10.
Macken ska vara bemannad.
När du kör iväg kommer dom att komma springande efter dig.
Dom berättar att det är inga problem, dom har försäkring som täcker det.

I fortsättningen när du kommer till macken kommer dom att komma utspringande och tanka åt dig. Aldrig mer behöver du tanka själv.

Det fungerar varje gång!

Gör oss alla en tjänst. När du testar, filma, lägg upp det på tuben, posta en länk, så vi andra får se.

Citera
2017-02-18, 02:03
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
Måste planeras i förväg.
Du ska vara kvinna, ung och attraktiv, minst 8 helst 9-10.
Macken ska vara bemannad.
När du kör iväg kommer dom att komma springande efter dig.
Dom berättar att det är inga problem, dom har försäkring som täcker det.

I fortsättningen när du kommer till macken kommer dom att komma utspringande och tanka åt dig. Aldrig mer behöver du tanka själv.

Det fungerar varje gång!

Gör oss alla en tjänst. När du testar, filma, lägg upp det på tuben, posta en länk, så vi andra får se.

Eller så gör de som i mitt fall och trycker fast slangen i pumpen igen eftersom det sitter en koppling som ska minimera skador när det händer.
Jag lyckades när jag tankade obemannat och gick in för att köpa snus. Hade inte en tanke på slangen då.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback