Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-17, 22:18
  #1
Medlem
Leipreachans avatar
Som topic.

Hur vanligt är det med droger inom bdsm? Med tanke på vad man får stå ut med så är väl droger rät vanligt? Och vilka typer av droger förekommer vanligast?
Citera
2017-02-17, 22:28
  #2
Medlem
Tror det är rätt ovanligt. Många utövare vill ha full kontroll på vad de gör.
Citera
2017-02-17, 22:29
  #3
Medlem
herrcarlssons avatar
Hade en vän som var intresserad av det där och hon gick på många träffar, möten och evenemang med olika grader av utlevnad. Jag följde hur som helst med på några för att jag tänkte att nu jävlar kommer det spåra och bli freaky ordentligt... Jag hade fruktansvärt fel, det var otroligt kontrollerat och ordentligt, på krogträffar sålde man slut på läsk och det var i regel spiknyktert. Hade fruktansvärt tråkigt så slutade följa med. Detta var min uppfattning i alla fall.
Citera
2017-02-17, 22:30
  #4
Medlem
Majoriteten jag känner som sysslar med BDSM använder droger i någon utsträckning, oftast högst sporadiskt.

Enbart någon enstaka gör det i samband med sex, möjligen en holk till söndagsknullet sådär men inte som bdsm praktika på något sätt.
Citera
2017-02-17, 22:32
  #5
Medlem
Bongomans avatar
Knark, sprit och bondage går väldigt dåligt ihop. Handklovar och ett glas vin funkar väl men en brakfylla och en rulle rep ihop kan sluta illa.
Citera
2017-02-17, 22:45
  #6
Medlem
Det gör vad de gör inom BDSM för att de gillar det, varför skulle de vilja bedöva vad de håller på med?
Citera
2017-02-17, 22:48
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havrefnas
Det gör vad de gör inom BDSM för att de gillar det, varför skulle de vilja bedöva vad de håller på med?

Bland de som gillar narki och bdsm handlar det nog snarast om att man förstärker känslan snarare än bedövar.
Citera
2017-02-17, 22:52
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Bland de som gillar narki och bdsm handlar det nog snarast om att man förstärker känslan snarare än bedövar.

Nämn ett sätt det skulle förstärka känslan. Jag har svårt att se hur fördelarna väger ut nackdelarna.
Citera
2017-02-17, 22:54
  #9
Medlem
Leipreachans avatar
Med tanke på vad som pågår så är nog droger vanligt. För att utstå
Citera
2017-02-17, 22:55
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havrefnas
Nämn ett sätt det skulle förstärka känslan. Jag har svårt att se hur fördelarna väger ut nackdelarna.

Centralstimulanter för att stärka känslan av kontroll hos den dominante är väl ett rätt klockrent exempel jag kan slänga fram på rak arm. Cannabis förstärker känslor rent generellt. Vill du dra det till sin spets så mata någon med syra och glapacka in vederbörande så den inte kan röra en muskel, svårslaget hög nivå av hjälplöshet.

And the list goes on!
__________________
Senast redigerad av Prax^ 2017-02-17 kl. 22:57.
Citera
2017-02-17, 23:14
  #11
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havrefnas
Nämn ett sätt det skulle förstärka känslan. Jag har svårt att se hur fördelarna väger ut nackdelarna.
Poppers kan öka njutningen och är poppis inom bögvärlden för det sägs att poppers får rövmusklerna att slappna av.
Citera
2017-02-17, 23:24
  #12
Medlem
herrcarlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leipreachan
Med tanke på vad som pågår så är nog droger vanligt. För att utstå

Folk som tänder på det känner nog inte att det är något jobbigt som man måste utstå
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback