Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-17, 20:52
  #1
Medlem
rebekks avatar
Att de har olika löner allihop det förstår jag med, jag menar om man skulle kunna utröna en klar skillnad mellan allihop.

Sen i större termer hur det funkar med att avlöna retards, Downs syndrom i detta fall. Har själv nämligen erfarenhet om en handikappad som jobbar heltid på ett bageri för i princip inga pengar, men hon får ihop med bidrag och allt så det precis går ihop (hon fattar inte sånt så det går absolut ingen nöd på henne, hon bakar på skitnöjd)

https://sv.wikipedia.org/wiki/Mats_M...3%A5despelare)
Citera
2017-02-17, 20:57
  #2
Medlem
Som-Gjutens avatar
De kanske sätter lönerna baserat på hur mycket tid de har i rutan? Sen får väl ICA bidrag för att ha honom där ?
Citera
2017-02-18, 15:05
  #3
Medlem
Tror ICA tjänar ganska bra på honom. De visar att ICA tycker att "alla är lika värda". Ica måste ha med en invandrare med knackig svenska också som grädde på moset. Det är gratis PK-poäng här i Sverige.
Citera
2017-02-18, 16:24
  #4
Medlem
ICA?
ICA köper sin reklam av en extern producent. Allt som ICA gör är att ge producenten, varor som ska var i den veckans kampanj. De har även förslag på olika typer av skådisar.
Vad gäller Melin så är jag förvånad om han inte är med i skådespelarnas fackförbund samt har en agent som sköter hans affärer.
Även skådespelares löner är reglerat enl avtal.
Citera
2022-03-01, 11:39
  #5
Medlem
Finns det en Mats Melin till alltså ? Förutom han med Coronan ?
Citera
2022-03-01, 15:50
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Per Vers
ICA?
ICA köper sin reklam av en extern producent. Allt som ICA gör är att ge producenten, varor som ska var i den veckans kampanj. De har även förslag på olika typer av skådisar.
Vad gäller Melin så är jag förvånad om han inte är med i skådespelarnas fackförbund samt har en agent som sköter hans affärer.
Även skådespelares löner är reglerat enl avtal.

Jag får hoppas dock han har förmåner, i princip matkort på 10 000 sek per månad
Citera
2022-03-01, 15:52
  #7
Medlem
Milton.Millss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Jag får hoppas dock han har förmåner, i princip matkort på 10 000 sek per månad
Varför skulle han behöva matkort på 10000 sek per månad? Det räcker gott för att försörja en hel familj i en månad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback