Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-17, 16:10
  #13
Medlem
Turbomachines avatar
T-shirts med "nördiga" tryck på från mässor/nätet.
Jeans från Dressman.
Kallingar från Dressman.
Strumpor från Intersport.
Resten från Engelsons.
Citera
2017-02-17, 23:22
  #14
Medlem
LivingOnlyOnces avatar
Jag har börjat näthandla mer och mer. Jag ogillar att springa i butiker på stan, och nu handlar jag nästan enbart från vissa nätbutiker där man får gratis frakt och retur. Det svåra med näthandel är storlekar, och därför köper jag nästan enbart samma märken eftersom jag nu har fått en känsla för hur deras storlekar passar mig.
Citera
2017-02-20, 00:31
  #15
Medlem
Bara via nätet:

Lager 157.
Jag är överraskad över deras bra
kvalitet trots att de måste vara billigast.

JHN Trading AB
Kalsonger.

Ullared Lantmän
Arbetskläder, fritidskläder
Ruskigt bra fynd kan göras.
Citera
2017-02-20, 05:37
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LivingOnlyOnce
Jag har börjat näthandla mer och mer. Jag ogillar att springa i butiker på stan, och nu handlar jag nästan enbart från vissa nätbutiker där man får gratis frakt och retur. Det svåra med näthandel är storlekar, och därför köper jag nästan enbart samma märken eftersom jag nu har fått en känsla för hur deras storlekar passar mig.

Bästa med fri frakt och retur är ju att man alltid kan köpa hem flera storlekar och få rätt, sen skicka tillbaka dom som inte passar.

Jag handlar alltid på CareOfCarl, Boozt, Zalando, NlyMan och Johnells. Riktigt bra sidor.
Citera
2017-02-20, 09:30
  #17
Medlem
eBay och diverse andra nätsidor. Hatar att gå i butiker.
Citera
2017-02-22, 11:01
  #18
Medlem
lakritcs avatar
Det mesta köper jag via nätet trots att jag bor i en region med 2,5 miljoner invånare. Utbudet är många gånger större och jag får precis det jag vill ha snabbt utan att behöva springa runt i timtal i butiker.

Exempel på sidor: Levi's (USA), MQ, Zalando, Esprit, Boozt, Zoovillage, Dressman m fl.

Samtliga av mina jeans är köpta från Levi's. Uppskattar Levi's för att de har passform för precis alla storlekar och schysst kvalitet till bra pris så länge man inte väljer något tunt stretchtyg.
__________________
Senast redigerad av lakritc 2017-02-22 kl. 11:16.
Citera
2017-02-22, 11:05
  #19
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Köper oftast klädboxar, där "stilmedvetna" personer sätter ihop en box av diverse märken och skickar hem. Sen testar man i lugn och ro och skickar tillbaka det man inte vill ha kvar. Fördel är att man inte själv behöver kolla trender, eller prova kläder i samma rum som övrig pöbel.
Citera
2017-02-22, 15:59
  #20
Medlem
nk.
Citera
2017-02-26, 19:36
  #21
Medlem
LivingOnlyOnces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Bästa med fri frakt och retur är ju att man alltid kan köpa hem flera storlekar och få rätt, sen skicka tillbaka dom som inte passar.

Jag handlar alltid på CareOfCarl, Boozt, Zalando, NlyMan och Johnells. Riktigt bra sidor.

Zalando och Timarco är bra sidor. Jo, är det fri retur gör det inte så mycket om man väljer fel storlek men det är lite besvärligt att skicka tillbaka saker ibland. Framförallt om man är lat.
Citera
2017-02-27, 22:37
  #22
Medlem
jeans ica maxi
fleece lidl
skjorta armani
skor alibaba
jackor parajumpers
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback