Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-05-07, 00:46
  #49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dashade
Troll? Är inget jag känner till? Är en person. Där jag presenterat en tanke. Att presentera en tanke i ett forum, där det ska vara fritt fram att göra gör ju att man förvånas över hur stängda många människor lever sina liv. Och att alla är otroligt präglade av normer och samhällsstrukturer. Att jag lyfter denna tanke är för att jag ser en attitydskillnad i min närhet.
En kan inte förändra alla här, men sår man ett frö - kanske det luckras upp nya tankesätt hos någon.

Var inte så desperat olyckliga med att mista något ni aldrig har ägt, ni har bara ingått ett förhållande med yttre attribut och däri lagt en värdering kring en ring på fingret. Det är såklart fina ting att ge sin käraste. Men att bli avhuggen skallen i ett forum inför er (penis pistoler??) visar mest på ett mindervärdeskomplex där en kvinna med ert tänk tar lite för mycket plats så det blir obekvämt, rätt eller fel?

Klarar de flest av er inte av att leka med tankar utan att det ska stoppas in variabler som kön etc för att en diskussion ska vara levande? Skämmas bör ni isf. Och lär era barn att mamma är en hora för hon ligger med grannen, fast barnen ser att mamma är glad - det är bara pappa som är arg / familjen lever gott vidare - skriver sina avyttringar på forum får medhåll och klapp på axeln.

Så so singel kvinna med rockin gogo får absolut inte medhåll av pojkarna, för jag blir ett hot? Hur är ni ens möjliga att samexistera i en värld full av andra män som har upptagna kvinnor??

Jävlar vilken rant. Dessutom är jag inte kvinna. Men visst gogo girlpower! eller vad det är för larv du försöker förmedla.

För mig låter det inget annat än tragiskt det du sysslar med.
Citera
2017-05-07, 12:10
  #50
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dashade
Varför ska jag inte få göra som jag vill istället? Inte vad andra tycker i den här frågan. Som gällde MITT tycke för dess herrar + attraktionen för de.
Problemet är att det där resonemangen lätt leder till fel saker. Hela konstruktionen med ett samhälle bygger just på att man inte bara gör som man själv vill, utan accepterar en gemensam värdegrund, och begränsningar i vad som man får göra. Att bryta mot dessa regler (och ibland lagar), leder till att man inte längre får vara med i gruppen, och kanske blir inspärrad (eller uppspöad).

Your choice.

I övrigt är jag helt för att du ska köra på med en trekant, men du behöver tänka igenom vilka du faktiskt vill ha den med, och även försöka se att det är ok från alla andra inblandade.
(Och det kan som sagt var handla om fler personer än dom du har i sängen.)
Men om alla säger kör, så ser jag inga problem.
Citera
2017-07-08, 12:46
  #51
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av Dashade
Kvinna, de andra 2 är män.

Friends with benefits? Vill hellre göra det med någon jag känner väl, än någon random från body contact

Dom kanske redan får sina trekanter av fruarna. (egen erfarenhet)
Varför skulle dom trekanta med random överbliven billig brud som dom knappt känner. Långa förhållanden är inte så tråkiga som ni panelhönor tror när ni tror ni gör en tjänst när ni viftar med fittan, finns ju en anledning att förhållanderna är långa
Citera
2017-07-08, 17:31
  #52
Medlem
BlueSwedes avatar
För att svara på den ursprungliga frågan.....
Jag skulle kunna vara en av de två killarna och då skulle jag vilja få förslaget, så jag själv kan ta ställning till det och väga för- nackdelar och risker.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback