Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-25, 16:07
  #25
Avstängd
De flesta män är bra killar som i grund och botten vill ha en bra relation med en tjej.
Citera
2017-02-25, 17:29
  #26
Medlem
HighwayDelights avatar
Det är ju än en gång inte förbjudet att vara dum i huvudet..
Citera
2017-02-25, 19:20
  #27
Medlem
-Emmanuels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Det är ju än en gång inte förbjudet att vara dum i huvudet..
Har mina misstankar om trolltråd. Men för att besvara topic. Nej. Alla män är inte våldtäktsmän.
Citera
2017-02-25, 19:28
  #28
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Emmanuel
Har mina misstankar om trolltråd. Men för att besvara topic. Nej. Alla män är inte våldtäktsmän.

Ja, det får man hoppas.
Och givetvis inte, det är enbart infantilt att påstå det.
Citera
2017-02-25, 19:35
  #29
Medlem
-Emmanuels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Ja, det får man hoppas.
Och givetvis inte, det är enbart infantilt att påstå det.
Tror inte att TS är seriös. I så fall behöver TS lite hjälp att komma ifrån sin skeva syn på män.
Citera
2017-02-27, 16:25
  #30
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rasblandarhoran
Jag vet vad ni tänker, bara en liten del av alla män våldtar men det jag menar är, alla män skulle våldta om de bara fick chansen. Låt oss rada upp några exempel:

1. Om du hade en magisk trollstav som kunde få kvinnor att göra som du behagar-sexuellt, skulle du då använda den? Då är du våldtäktsman.
2. Skulle du kunna köpa sexuella tjänster av en kvinna som var i en ekonomiskt utsatt situation om du fick chansen? Då är du våldtäktsman.
3. Skulle du kunna ljuga för att locka en kvinna i säng? Då är du våldtäktsman!
4. Skulle du våldta om du blev uppmuntrad till det. Du är i krig, din befälhavare ger dig order att våldta, påhejad av hela kompaniet, vad du skulle du göra? Jo, du skulle våldta!
5. Är du påstridig, tjatar om sex? Då är du våldtäktsman. Äckel..

Det finns många situationer där män skulle våldta om de bara fick chansen, men detta vill ingen erkänna, istället spelar männen skenheliga och låtsas hata våldtäktsmän när de i själva verket tänder på våldtäkter och sitter och tittar på våldtäktsporr.

Våldtäkt handlar bara om att vara motiverad. En kombination av hög belöning (vacker kvinna) och obefintlig risk att åka fast så skulle alla våldta.

Nå, kan man få några bekännelser? Under vilka omständigheter skulle du kunna tänka dig att våldta?
Går naturligtvis att göra alla till våldtäktsmän om du använder en egenpåhittad definition om vad som är våldtäkt.
Punkt 4 i dina exempel är ju det enda som enligt allmän definition är våldtäkt.
Citera
2017-02-27, 17:07
  #31
Medlem
quts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rasblandarhoran
5. Är du påstridig, tjatar om sex? Då är du våldtäktsman. Äckel..


Våldtäkt handlar bara om att vara motiverad. En kombination av hög belöning (vacker kvinna) och obefintlig risk att åka fast så skulle alla våldta.

Nå, kan man få några bekännelser? Under vilka omständigheter skulle du kunna tänka dig att våldta?
Du är inte seriös stackars människa. Om du tjatar om sex så är det nått helt annat på straffskalan än våldtäckt, typ att nån kränker någon.

Som kille så vill man ha en tjej som är med på sex, då blir det ju som bäst. Inte våldtäkt.

Det finns tyvärr inget att bekänna med andra ord, och det finns inget tillfälle där jag skulle våldta någon helt enkelt.

Frågar tillbaka vad du har för relation till sex, hetro eller bi/gay?
Citera
2017-02-27, 17:12
  #32
Medlem
quts avatar
Och jag tycker nog att det är fel forum om du ska diskutera våldtäcktsmän, har väl inget med sex och erotik att göra.
Citera
2017-02-27, 18:20
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qut
Och jag tycker nog att det är fel forum om du ska diskutera våldtäcktsmän, har väl inget med sex och erotik att göra.
Helt rätt. Att påstå att våldtäckt har med sex att göra är som att slå någon i huvudet med en spade och kalla det för trädgårdsarbete!
Citera
2017-02-27, 18:43
  #34
Medlem
sluskjohans avatar
Varför tror du nått sånt sjukt för? Jag personligen fattar inte hur man kan få upp den vid våldtäkt?? Tjejen skriker/grinar hysteriskt, man vet att man gör nått fruktansvärt. Hur kan kuken då stå? Förstår inte riktigt då det känns som den skulle slakna direkt för mig iaf.
Citera
2017-02-27, 23:15
  #35
Medlem
quts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabarberkungen
Helt rätt. Att påstå att våldtäckt har med sex att göra är som att slå någon i huvudet med en spade och kalla det för trädgårdsarbete!
hahaha sant,,,,,,,,,,,, men var fan tog TS vägen.....
Citera
2017-02-28, 15:39
  #36
Medlem
Maydies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rasblandarhoran
Jag vet vad ni tänker, bara en liten del av alla män våldtar men det jag menar är, alla män skulle våldta om de bara fick chansen. Låt oss rada upp några exempel:

1. Om du hade en magisk trollstav som kunde få kvinnor att göra som du behagar-sexuellt, skulle du då använda den? Då är du våldtäktsman.
2. Skulle du kunna köpa sexuella tjänster av en kvinna som var i en ekonomiskt utsatt situation om du fick chansen? Då är du våldtäktsman.
3. Skulle du kunna ljuga för att locka en kvinna i säng? Då är du våldtäktsman!
4. Skulle du våldta om du blev uppmuntrad till det. Du är i krig, din befälhavare ger dig order att våldta, påhejad av hela kompaniet, vad du skulle du göra? Jo, du skulle våldta!
5. Är du påstridig, tjatar om sex? Då är du våldtäktsman. Äckel..

Det finns många situationer där män skulle våldta om de bara fick chansen, men detta vill ingen erkänna, istället spelar männen skenheliga och låtsas hata våldtäktsmän när de i själva verket tänder på våldtäkter och sitter och tittar på våldtäktsporr.

Våldtäkt handlar bara om att vara motiverad. En kombination av hög belöning (vacker kvinna) och obefintlig risk att åka fast så skulle alla våldta.

Nå, kan man få några bekännelser? Under vilka omständigheter skulle du kunna tänka dig att våldta?


Alla blattar är våldtäktsmän dom likaså. Och Alla kvinnor, hundar, katter, maskar, kor, likaså.

Och DU TS, du är den värsta av dom allihop, för du är helt säkert feminist. haha
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback