Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-16, 12:25
  #1
Medlem
Man ser hela tiden i porrfilmer att killen står upp och tjejen gå ned på knä och suger av.
Men man ser nästan aldrig tvärtom.


Men jag är lite nyfiken på hur vanligt det är tvärtom.

Jag tror inte jag har gjort det förutom i sängen.

Hur är era erfarenheter ?
Citera
2017-02-16, 12:29
  #2
Medlem
Nazipolizeis avatar
Har gjort det någon enstaka gång och gillar de som fan faktiskt.

Men känner att de tar längre tid att få tjejen att komma då så de blir smidigare i sängen, typ..
Citera
2017-02-16, 12:30
  #3
Medlem
Ninnyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Man ser hela tiden i porrfilmer att killen står upp och tjejen gå ned på knä och suger av.
Men man ser nästan aldrig tvärtom.


Men jag är lite nyfiken på hur vanligt det är tvärtom.

Jag tror inte jag har gjort det förutom i sängen.

Hur är era erfarenheter ?

Ofta. Typ varje gång vi duschar ihop.
Citera
2017-02-16, 12:31
  #4
Avstängd
therefores avatar
Perfekt när hon står lutad över köksbänken att gå ner och greppa tag i låren och dra dom mot sig så att hon putar med rumpan, sen slicka rent hela härligheten.
Citera
2017-02-16, 12:31
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nazipolizei
Har gjort det någon enstaka gång och gillar de som fan faktiskt.

Men känner att de tar längre tid att få tjejen att komma då så de blir smidigare i sängen, typ..


Har du någon om hur tjejer gillar det?
Citera
2017-02-16, 12:36
  #6
Medlem
Katzyns avatar
Jag kan inte komma stående. För många muskler att koordinera för att kunna slappna av tillräckligt. Kan väl vara kul ändå, men skulle snabbt bli frustrerande.
Citera
2017-02-16, 12:39
  #7
Medlem
Mer opraktiskt, det här med utstående könsorgan underlättar onekligen hela grejen med oralsex stående.

Men det har väl hänt som en teaser i duschen eller liknande, men sedan fortsatt någon annanstans.
Citera
2017-02-16, 14:00
  #8
Medlem
HighwayDelights avatar
Händer då och då, men jag föredrar att ligga ner när der ska lapas, jobbigt att stå upp o inte kunna slappna av..
Citera
2017-02-18, 21:52
  #9
Medlem
jessijams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Jag kan inte komma stående. För många muskler att koordinera för att kunna slappna av tillräckligt. Kan väl vara kul ändå, men skulle snabbt bli frustrerande.


Det gör jag! Men klart svårt med balansen ibland just då liksom

Händer lite då och då, att jag får så, men det är väl olika man får väl turas om lite liksom?
Citera
2017-02-20, 21:29
  #10
Medlem
Nazipolizeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Har du någon om hur tjejer gillar det?

Hon sa att hon digga de, kul grej typ men bara en stund för att sen avsluta på bekvämare plats.
Citera
2017-02-20, 21:45
  #11
Medlem
empoisonnes avatar
Det är inte den vanligaste ställningen för oralsex men nog händer det alltid. I nuvarande relation är det vanligare att jag står upp och han står på knä bakom mig när jag svankar upp än att jag står på knä framför honom. Längdskillnaden ställer till sistnämnda aktivitet.
Citera
2017-02-21, 01:09
  #12
Medlem
stokkes avatar
Har använt det som förspel typ. När tjejen stod naken i badrummet. Gick ner och började slicka, tog 30 sekunder sen hamnade vi i sängen, bra minne
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback