Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-19, 19:30
  #13
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qut
Det brukar jag också säga efter att ha fått två inviter....

Säkert kort, de är ju vana vid att hand om skräpet.

Den enda kategori jag inte fått ihop det med är en kvinnlig polis.
Citera
2017-02-19, 21:14
  #14
Medlem
quts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Säkert kort, de är ju vana vid att hand om skräpet.

Den enda kategori jag inte fått ihop det med är en kvinnlig polis.
Det har jag djävlar vad hon gillade hårda tag men det var det värt, hon var inte purung men det är inte jag heller.
__________________
Senast redigerad av qut 2017-02-19 kl. 21:17.
Citera
2017-02-19, 23:19
  #15
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Kassörskor blir ibland alldeles till sig när jag väljer deras kassa. Redan medan jag köar ser jag hur de börjar med små leenden, rättar till håret, antar en resligare hållning och kanske t.o.m. trutar lite med munnen, om de ser att jag spanar in dem vilket jag självklart gör eftersom de ofta är snygga som fan!
Och då är jag ändå 50+, något lönnfet och flintis. Men jag skojar inte. Det är så min vardag ofta ser ut.

Problemet med att ragga på dessa härliga flickor är, för min del, att det verkar helt osannolikt att lyckas, då jag i själva verket är väldigt blyg och inte alls den hunk de verkar uppfatta mig som. Visst utstrålar jag självsäkerhet, något som alla honor attraheras av, då jag i grund och botten är självsäker i det mesta jag företar mig; i mitt jobb, ibland med uttalanden i lokala medier, i föredrag och annat som jag producerar där.

Men om man ska stöta på en tjej i ett serviceyrke, t. ex. en kassörska, är det en specifik fälla som jag vill varna för, när det gäller den som är blyg. Om man inte kommer till skott när läget uppstår, utan bara fortsätter att gå till hennes kassa och spana in henne i smyg utan att göra något, då kan man med fog uppfattas som en skum stalker. Och det är ju något som tjejer uppfattar som väldigt obehagligt, ja rent av avskyvärt. Då, om inte förr, är det definitivt kört.

Det är värt att tänka på.
Annars önskar jag dig all lycka till, TS. Det finns trots allt hopp för oss alla, om vi bara slutar noja så mycket!
Citera
2017-02-20, 10:41
  #16
Medlem
Katzyns avatar
Haha alltså jag har jobbat i flera serviceyrken och jag har knullat under samma period som jag haft dessa yrken. Men inte med någon jag träffat genom att de varit en kund

Men jo, alltså det förekommer att tjejer som jobbar med service har sex.
Citera
2017-02-20, 12:55
  #17
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Haha alltså jag har jobbat i flera serviceyrken och jag har knullat under samma period som jag haft dessa yrken. Men inte med någon jag träffat genom att de varit en kund

Men jo, alltså det förekommer att tjejer som jobbar med service har sex.

Är det snarare inte sjukt jobbigt med alla killar som försöker stöta på en?
Citera
2017-02-20, 15:57
  #18
Avstängd
Mohaves avatar
Lapplisor är ofta kåta och våta. När jag felparkerade min bil så gav hon mig en lapp. Jag gav henne då en klapp. På rumpan. Då gick hon i gång, den lilla stumpan.
Citera
2017-02-20, 18:48
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Är det snarare inte sjukt jobbigt med alla killar som försöker stöta på en?

Även om han va 190 cm , modell snygg ?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback