Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-16, 08:19
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
Märsta stämmer.

Det ryktas om att han ska va död.

Åh fan. Umgicks med han ibland på högstadietiden. Tror han bodde med sin mamma och syster i Märsta C då...
Citera
2017-02-16, 08:32
  #62
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebr
https://www.facebook.com/oalexanderss*n?fref=ts


* - O
Tatuerad check
Metall i öronen check
Gymmar check
Svarta addidas check
En Peak P jacka check

Sen mitt i alltihop en hurtig grön Fjällräven jacka.
Citera
2017-02-16, 09:15
  #63
Medlem
BlameItOnAcons avatar
Oliver gick bort på morgonen långt innan skottlossningen alltså, så det är inte han som har blivit skjuten i överhuvudtaget.
Citera
2017-02-16, 09:21
  #64
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlameItOnAcon
Oliver gick bort på morgonen långt innan skottlossningen alltså, så det är inte han som har blivit skjuten i överhuvudtaget.

Jasså? Vad dog han av då? För skottlossningen var ju igår kväll?
Citera
2017-02-16, 09:33
  #65
Medlem
BlameItOnAcons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Jasså? Vad dog han av då? För skottlossningen var ju igår kväll?

Ja och han dödsförklarades igår på morgonen någongång 12 timmar innan skotten i väsby så det är omöjligt att det är han som blivit skjuten.
Citera
2017-02-16, 09:33
  #66
Medlem
Pastakryddas avatar
Båda uppges vara på sjukhus varav den ena allvarligt skadad i den senaste uppdateringen på Aftonbladet. De sägs inget om att någon dött av dessa två iaf. http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/...e-till-sjukhus
Citera
2017-02-16, 09:36
  #67
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlameItOnAcon
Ja och han dödsförklarades igår på morgonen någongång 12 timmar innan skotten i väsby så det är omöjligt att det är han som blivit skjuten.

Ok då är jag med.

Fortfarande nyfiken på vad han dog av, eftersom jag vet vem han var, men inte kände honom personligen. Vet att han inte var någon duvunge men jag tycker fruktansvärt synd om hans mamma nu.

Edit: finns det anledning att tro att Olivers död är kopplat till gårdagens skottlossning?
Citera
2017-02-16, 09:40
  #68
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlameItOnAcon
Ja och han dödsförklarades igår på morgonen någongång 12 timmar innan skotten i väsby så det är omöjligt att det är han som blivit skjuten.


Så.. Vilka är BO?
Citera
2017-02-16, 09:42
  #69
Medlem
BlameItOnAcons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shaman2001
Så.. Vilka är BO?

Den ena ska heta Björn
Citera
2017-02-16, 09:50
  #70
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlameItOnAcon
Den ena ska heta Björn


Vaga uppgifter antar jag?
Citera
2017-02-16, 09:50
  #71
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlameItOnAcon
Oliver gick bort på morgonen långt innan skottlossningen alltså, så det är inte han som har blivit skjuten i överhuvudtaget.


Vad dog han utav?
Citera
2017-02-16, 09:58
  #72
Medlem
T4774RNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peafowl
Killen som blev skjuten i huvudet är svensk och det berodde på kriminalitet/droger.. Ol*ver, går under "alias" L*renzo på Facebook.

Källa, gemensamma kompisar.



Jag uppskattar inte skitsnack och skvaller genom er små fittor som inte vet någonting om något

Visa Respekt för familjen och blanda inte in Honom i något han inte varit delaktig i !

Hans bortgång hade ingenting med era spekulationer att göra han gick bort dagen innan den här skjutningen

Jag har nära kontakt med Familjen till honom ni sitter och snackar om vill att det här slutar NU!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback