Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-15, 21:45
  #1
Medlem
ChrisChans avatar
Skulle köpa lite schyssta pökprylar när jag fick detta märkliga felmedddelande:

http://i.imgur.com/kSe9tVp.jpg

Citat:
According to local laws and regulations, search results for the term you entered could not be shown.

Trodde först att jag råkat ställa in plats till Saudiarabien eller något men icke. Det märkliga är att det inte försvinner om jag loggar ut eller byter IP med VPN (Testat USA, Singapore, Finland, Rumänien m.fl.). Dock verkar detta bara uppstå på appen. Någon som vet hur man kommer runt det eller ens vad det beror på? Testat att ominstallera etc.
Citera
2017-02-15, 21:54
  #2
Medlem
bax88s avatar
Intressant, jag får samma fast kag inte använder nån vpn iofs.

Googlar jag "sextoys aliexpress" så hittar man endel, fast under andra sökord.

Kan de vara nån bugg hos dem kanske?

På dhgate.com så verkar de då gå att söka och finna.

Du får väl prova där i värsta fall
__________________
Senast redigerad av bax88 2017-02-15 kl. 21:57.
Citera
2017-02-15, 22:08
  #3
Medlem
Sereenas avatar
Appen i sig kanske är reggad i nåt land med striktare regler?
Citera
2017-02-15, 22:13
  #4
Medlem
Westridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChrisChan
Skulle köpa lite schyssta pökprylar när jag fick detta märkliga felmedddelande:

http://i.imgur.com/kSe9tVp.jpg



Trodde först att jag råkat ställa in plats till Saudiarabien eller något men icke. Det märkliga är att det inte försvinner om jag loggar ut eller byter IP med VPN (Testat USA, Singapore, Finland, Rumänien m.fl.). Dock verkar detta bara uppstå på appen. Någon som vet hur man kommer runt det eller ens vad det beror på? Testat att ominstallera etc.
Har inga problem att logga in på Aliexpress och lägga till diverse sexleksaker i varukorgen
Citera
2017-02-15, 22:24
  #5
Medlem
Keyzs avatar
Ebay slutade erbjuda "vuxenprylar" av sexuell karaktär till köpare utanför USA. Detta efter påtryckningar från ni-vet-var. Censurerad sökmotor sedan något år tillbaka.

Kanske aliexpress hakar på...
Citera
2017-02-15, 23:27
  #6
Medlem
ChrisChans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keyz
Ebay slutade erbjuda "vuxenprylar" av sexuell karaktär till köpare utanför USA. Detta efter påtryckningar från ni-vet-var. Censurerad sökmotor sedan något år tillbaka.

Kanske aliexpress hakar på...

Mussarna menar du? Kan det verkligen stämma??

OnT: Med en äldre version av appen fungerar det men den försöker hela tiden tvinga mig att uppdatera.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback