Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-06-05, 13:50
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Apples mus är mucket bra.
Du behöver inte flytta musen, du kan göra samma handgester på ytan som på styrplattan.

Varför ha tredjeparts?

Är du oså en sån där apple bög som predikerar att allt måste vara från apple fast att andra tredje parts märken har bättre prylar än apples över prisade skit som dessutom är helt värdelös. De flesta är överens att apples mus är riktigt dålig då de flesta får ont i handen av den

Köp en steelseries 300, kostar halva pris och är mycket bättre för handen
Citera
2017-06-05, 22:11
  #26
Medlem
perry2s avatar
Utgifter på dator padda o MUS tar man via jobbet.

Man är väl inte arbetslös................

Windows känns på dekis
Google halvbra
Citera
2017-09-06, 18:12
  #27
Medlem
vemlas avatar
Jag är nöjd med min Magic Mouse 2, dock skulle jag rekommendera Magic Mouse 1 som då laddas med två stycken AA-batterier istället för att ladda musen via en USB kabel, dessutom kan du säkert spara någon slant på att köpa den första (Magic Mouse 1).

- Kommenterar som tidigare användare kommenterade ovan. Magic Mouse 2 kan inte användas medan den laddas, vilket kan vara lite störande.
- Magic Mouse 2 kommer endast fungera som den ska fullt ut med Mac OS X 10.11 (El Capitan) eller senare.

+ Gillar funktionaliteten som Magic Mouse erbjuder, så som swipes funktionaliteten och den eleganta scrollen.
+ Mycket bra batteritid.
+ Hållbar. Jag har råkat ha i musen ett par gånger i golvet utan några fysiska konsekvenser överhuvudtaget.
Citera
2017-09-12, 01:12
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemla
Jag är nöjd med min Magic Mouse 2, dock skulle jag rekommendera Magic Mouse 1 som då laddas med två stycken AA-batterier istället för att ladda musen via en USB kabel, dessutom kan du säkert spara någon slant på att köpa den första (Magic Mouse 1).

- Kommenterar som tidigare användare kommenterade ovan. Magic Mouse 2 kan inte användas medan den laddas, vilket kan vara lite störande.
- Magic Mouse 2 kommer endast fungera som den ska fullt ut med Mac OS X 10.11 (El Capitan) eller senare.

+ Gillar funktionaliteten som Magic Mouse erbjuder, så som swipes funktionaliteten och den eleganta scrollen.
+ Mycket bra batteritid.
+ Hållbar. Jag har råkat ha i musen ett par gånger i golvet utan några fysiska konsekvenser överhuvudtaget.

Bra råd, MM2 är som (alla) produkter från Apple (svettigt) dyra men när man väl har dem så blir man nöjd. Andra skitmöss tappar kontakten, pajar eller drar ur batteri tror seriöst min MM1 klarar sig ett år med sporadisk användning på en laddning batterier.

Har själv haft en uppsjö "diverse" möss, en del uppladdningsbara och ja om inte skiten dör, "halkar" eller drar ur nya batterier på en dryg vecka så ja då är man ändå nöjd. MM överskrider detta med råge men värd 800 spänn är den inte men köp ändå
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback