Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-14, 20:54
  #1
Avstängd
Hej, jag har skrivit lite anteckningar som jag vill göra till min egna e-bok, när jag gör pdf av dessa filer så är de inte i en map, så när de läggs in i Adobe digital editions så är de enskilda, alltså inte i en mapp/bok. Hur gör jag mina anteckningar till en bok?
Citera
2017-02-14, 21:54
  #2
Medlem
Ydriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmandaCarlsen
Hej, jag har skrivit lite anteckningar som jag vill göra till min egna e-bok, när jag gör pdf av dessa filer så är de inte i en map, så när de läggs in i Adobe digital editions så är de enskilda, alltså inte i en mapp/bok. Hur gör jag mina anteckningar till en bok?

Här hittar du hur det funkar: goo.gl/CwEzSk
Citera
2017-02-15, 00:31
  #3
Medlem
kajus333s avatar
Om du har Word så lägger du alla dina anteckningar i ett worddokument, sen gör du i Word hela dokumentet till ett pdf-dokument. Då är de i en fil, och du kan t.ex. skicka det till din smartphone eller så för att läsa det där.(pdf är ju inte ebok exakt. Att göra en ebok, t.ex. en lättläst epub-fil är krångligt och kräver kunskap i detta och sedan ett tiotal filer i en mapp.)
__________________
Senast redigerad av kajus333 2017-02-15 kl. 00:34.
Citera
2017-02-15, 16:28
  #4
Moderator
fredrik686s avatar
Utbildning och studier --> Övriga dator- och IT-diskussioner
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback