Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-11-30, 21:07
  #25
Medlem
Strandberg är ju givetvis en enda stor katastrof men jag får också känslan av att ingen av dom tar podden på särskilt stort allvar. Marcus är ofta intressant att lyssna på, i bästa fall blir det intressanta moraliska frågeställningar och samtal med gästen, men lika ofta ofokuserad intervjupodd med dålig reasearch och speciellt Birro blir ofta alltför inställsam. Känns heller inte så seriöst med att dom tar in vikarier till flertalet avsnitt.
Det var lite kul med ett av de senare avsnitten som inte hade någon gäst och dom diskuterade medborgarlön. Man bestämmer sig innan för att prata om ett ämne men lägger inte ner fem minuter på att läsa på lite. Strandberg är så dum att han tror att en medborgarlön sannolikt skulle ligga på 22-23 tusen i månaden netto. Där det har används på försök innan har nivåerna varit mindre än halva den summan.
Citera
2017-11-30, 21:27
  #26
Medlem
snillet_1s avatar
Birro borta senast när Glenn Hysén och "Micke Målar'n" kommer på besök. Strandbergs drag blir att älta Glenn Hyséns barndom och hans tid i Blåvitt för hundrade gången.

Vill inte näthata för mycket på honom, eftersom han är helt grön i det här men han är inte särskilt bra alltså. Undrar hur han lyckades skrapa ihop så mycket pengar på fastigheter. Men det var ju samma med Svennis när han var med, hur lyckas en sån snubbe med allt det där? Så platt att klockorna stannar ju.
Citera
2018-04-03, 19:13
  #27
Medlem
Enmansdemos avatar
Ett helt avsnitt där dom ska rättfärdiga nån slags misslyckande, man
tar sig på stort allvar iaf.
Dom är oense Strandberg & Birro och höjer rösten, nu är dom döda för varandra, vilken sorti!
dom verkar hata varandra är mitt intryck utav sista avsnittet...tjyvnyp på varandra hela tiden..skönt?

"Jag vill inte jobba mer med dig" säger avige Standberg som nån autist (vissa skulle kalla det ärlig, snarare okänslig)

Strandberg är en fejk, han ska låta hård men kan inte ens rösta på SD, inkonsekvent mespropp

Nån annans om lyssnat på sista?, vad är ert intryck av personkemin?
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-04-03 kl. 19:42.
Citera
2018-04-04, 13:36
  #28
Medlem
Faceoffreins avatar
Sista avsnittet... Tja, hoppas Birro startar en ny, liknande podcast.

Vad gäller Strandberg, vet jag via både omvägar och personligen att han är ett komplett rövhål. Hans "förmögenhet" har med största sannolikhet uppnåtts av lika delar gott affärssinne som total brist på empati.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback