Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-14, 10:02
  #1
Medlem
Tja.
Jag och frun har nyligen ramlat in på sex med fler, då speciellt med en till man.
Vi började häromdagen diskutera vad vi skulle kallas.
Min fru blir då en s.k "Hotwife" (?) då hon tillåts av sin man (jag) att ha sex med andra män.
Den enda termen jag hittar på en man i den konstellationen är "cuckold", men det är ju en undergiven man som egentligen bara tittar på.
Jag är ju i högsta grad delaktig och till och med dominant då min fru är undergiven och den andre mannen är där på mina villkor. Det är ju till och med så att jag kan beordra mannen att bara titta på stundtals.
Finns det andra termer på män i swingerssammanhang?
Citera
2017-02-14, 10:47
  #2
Medlem
revodnebs avatar
Du kan ju kalla dig för master, om det känns bättre?
Citera
2017-02-14, 10:56
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Du kan ju kalla dig för master, om det känns bättre?
Ja det var vi inne på också
Citera
2017-02-14, 11:02
  #4
Medlem
Drinkycrows avatar
Du har inte namn sen förut? Prova Anders.

Fattar inte varför du måste ha en benämning alls. Hotwife låter dumt och krystat som tagen ur porr typ. Men ja om du måste kalla dig något så får du ju kalla dig vad du vill. Master om det känns bättre eller överste kanske? Kapten kuk?
Citera
2017-02-16, 06:24
  #5
Medlem
Scrofas avatar
"Inte-alls-cuckig-på-riktigt" kanske?
Citera
2017-02-25, 09:02
  #6
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Tja.
Jag och frun har nyligen ramlat in på sex med fler, då speciellt med en till man.
Vi började häromdagen diskutera vad vi skulle kallas.
Min fru blir då en s.k "Hotwife" (?) då hon tillåts av sin man (jag) att ha sex med andra män.
Den enda termen jag hittar på en man i den konstellationen är "cuckold", men det är ju en undergiven man som egentligen bara tittar på.
Jag är ju i högsta grad delaktig och till och med dominant då min fru är undergiven och den andre mannen är där på mina villkor. Det är ju till och med så att jag kan beordra mannen att bara titta på stundtals.
Finns det andra termer på män i swingerssammanhang?
Eh... Jag tror inte ens hotwife är en korrekt beteckning på din fru.
Hotwife/cuckold är en specifik sak, och inte någon allmän swingers-beteckning.
Ni låter helt enkelt som ett swingande par där du är dom och din fru är lite sub. Mer än så är det inte. "Man" är den normala beteckningen på en man. Om du vill kan du använda ditt vanliga namn med, om du vill ha något mer specifikt.

Om du i ett sällskap presenterar din fru, och säger att hon är en hotwife, så säger du kanske saker du inte menar (såsom att hon har sex med andra helt utan din inblandning).
Citera
2017-04-13, 16:09
  #7
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
Eh... Jag tror inte ens hotwife är en korrekt beteckning på din fru.
Hotwife/cuckold är en specifik sak, och inte någon allmän swingers-beteckning.
Ni låter helt enkelt som ett swingande par där du är dom och din fru är lite sub. Mer än så är det inte. "Man" är den normala beteckningen på en man. Om du vill kan du använda ditt vanliga namn med, om du vill ha något mer specifikt.

Om du i ett sällskap presenterar din fru, och säger att hon är en hotwife, så säger du kanske saker du inte menar (såsom att hon har sex med andra helt utan din inblandning).


Om mina källor inte är bortom all täckning så håller jag med helt!
Ni är i den situationen som du beskriver, Swingers.
Och sen kan konstellationen under epitetet Swinger se ut och utföras på många sätt och olika ställen.
Men en trekant utan fler inslag än just det du beskriver är etikettslös.

För att det skall adderas med nya "namn" så måste någon ny sexuell aspekt in i sexet.
Och det namnet syftar egentligen bara till att enkelt beskriva om man tycker om något "extra"
som andra sexpartners bör/skall känna till av någon bra anledning.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback