Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2017-02-13, 22:14
  #1
Medlem
DexTheRexs avatar
Substans: MDMA dagen innan, Elvanse
Dos: 150mg Elvanse
Kön: Man
Tid: Lördag-Måndag

Det hela började på Lördag, då jag tog MDMA (Rusrapporten om det finns här https://www.flashback.org/t2811273).


Det fortsatte och började med att jag stannade uppe hela natten efter MDMA trippen, och skulle träffa en tjej ett par timmar bort från var jag bor.

Vi hade planerat att hon skulle ta MDMA, och jag tänkte att jag tar Elvanse.
Så jag börjar med att jag tar 3 tabletter Elvanse, ungefär någon timma mellan varje dos (50mg styck).

Jag hade bara pengar till biljetter efter jag kommit till Stockholm, så fick lov att åka utan biljett till Stockholm och hoppas på det bästa.
När jag väl är på tåget så kom en kontrollant så jag smet in på toan, hjärtat bultade som aldrig förr och ångesten var skyhög. Dock så gick det bra tillslut då kontrollanten kollade aldrig, men jag var nojig och hade nästan en panikattack hela resan.

Tillslut så kommer jag fram till centralen i staden vi skulle mötas i (hon bodde i en stad brevid, en timme bort, vi skulle åka dit tillsammans.), och vi träffas och sätter oss på bussen hem till McDonalds, där hon tar MDMAet inne på toan, och sedan åker vi hem till henne.

På bussen börjar det kicka in, och hon fnittrar och lyssnar på musik, dock så var det kontrollbart.
När vi väl kommer fram så går vi in till henne, där hennes kompisar möter oss (vilket helt ärligt gjorde mig ett liten aning besviken då jag hade hoppats på att få ligga med henne, då hon hade skrivit lite med mig och skickat nudes dagen innan, men men.) och jag hälsar på dom alla, fortfarande lite ångest men inte alls lika mycket.

Vi går in i hennes rum och börjar prata om allt möjligt, och efter någon timme så tar hon en booster dos.

Snabbspolar lite och hon skriver med sin kille, och börjar bli lite upprörd, dels pga det dom skrev, och att vi sa till henne att hon borde vänta att skriva med honom då hon kan skriva saker hon kommer ångra väl nykter. Jag lyckas dock trösta henne och hon lugnar ner sig, en stund senare så säger hon dock att hennes kille är påväg och jag frågar om det verkligen är en bra idé, vilket hon säger att det är, jag säger inget mer om det eftersom vill inte bråka och få henne att må dåligt igen, och vi går ner för att ta en cigarett samt för att vänta på honom.

Jag frågar en sista gång om hon inte har ångrat sig, vilket hon inte har.
Tillslut så kommer han och hon kliver in i bilen och börjar prata med honom, medans jag väntar utanför tålmodigt då jag vill inte släppa henne ur min syn ifall hon vandrar iväg någonstans.

Till slut så går vi upp igen och fortsätter prata tills jag måste hem igen (hade skola dagen efter, utflykten var lite oplanerad.), och tillslut så går vi ut till busshållsplatsen och jag kramar henne och säger mina farväl.

Väl hemma så däckar jag i min säng direkt och vaknar dagen efter helt utmattad och tänker att jag kan ju inte gå till skolan såhär trött, och sjukskriver mig.

Det är nu måndag, och jag mår hyfsat bra, bortsätt från en tom och jobbig känsla i bröstkorgen och att jag övertänker vilket leder till att jag blir hyfsat ledsen.

Utvärdering

Jag tycker det var en helt otrolig helg, och skulle helt klart göra om den.
Däremot så skulle jag ta en lägre dos Elvanse på grund av ångesten och så hade jag planerat lite bättre i förhand.

Jag hoppas verkligen ni tyckte om denna lilla historia, och skriv gärna lite feedback så jag kan förbättra eventuella framtida rapporter! Ber om ursäkt om eventuella stavfel, försökte mitt bästa att kontrollera

Ha det bra, Peace!
Citera
2017-02-13, 22:29
  #2
Medlem
DexTheRexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DexTheRex
Massa text

Kan en mod byta rubriken till "Min Första Upplevelse Som Trippsitter - Elvanse och Sömnbrist"? Kom på att det är nog mer passande med tanke på att jag skrev mest om hennes upplevelse och inte så mycket om min.
Citera
2017-02-14, 07:04
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DexTheRex
Text


Ja den var ju lite mysig, + om man läser bägge dina i rad, men förutom det som hände i tåget så är det mer likt ett dagboks-inlägg, vi vill ju se saker hända .

Ja du skriver okej men det var ju typ inget som hände? är min kritik till denna tripp-rapport.


Sen vilken brud, har pojkvän men skickar naken-bilder och teasar folk med att få ligga?, haha.
Fick själv chansen att doppa nån brud här senast med visade sig att dom hade en sambo så dissade horan istället, fattar inte hur man kan attraheras eller ens inte hålla sig från att sätta på någon annans tjej.
Citera
2017-02-14, 08:46
  #4
Medlem
DexTheRexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engenberg
Text

Jo märkte också det, försökte mitt bästa att beskriva men kommer inte ihåg så mycket, som du kanske kan förstå haha.

Och mjo lite oetiskt av henne men jag är inte sån som dömer folk
Citera
2017-02-14, 08:50
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DexTheRex
Jo märkte också det, försökte mitt bästa att beskriva men kommer inte ihåg så mycket, som du kanske kan förstå haha.

Och mjo lite oetiskt av henne men jag är inte sån som dömer folk


Hehe jag menar inte dig i det stycket, menar mest man blir ju nästan livrädd att kunna lita på sin tös. Men det brukar skita sig för dessa personer oftast.


Hur är Evlanse? är det typ som tjack som släpps som en depo-effekt? funderar på att testa någon

Skrev själv en nyys så dra och krita den med
Citera
2017-02-14, 15:28
  #6
Medlem
DexTheRexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engenberg
Hehe jag menar inte dig i det stycket, menar mest man blir ju nästan livrädd att kunna lita på sin tös. Men det brukar skita sig för dessa personer oftast.


Hur är Evlanse? är det typ som tjack som släpps som en depo-effekt? funderar på att testa någon

Skrev själv en nyys så dra och krita den med

Jo det det funkar utmärkt mot min ADD, samt så ger det ett ganska behagligt rus också i större doser. Många jämför det med Adderal, men lite mildare och "smoother"
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback