Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2017-03-19, 00:08
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knugenisthlm
Det står i grundlagen att Sverige är mångkulturellt. Ändå vill inte svenska tjejer vara med oss blattar. Tycker staten ska börja göra något åt saken.



Men man kan ju inte tvinga en vit tjej i Sverige att bli ihop med en invandrare.
Bara för att Sverige ska vara mångkulturellt så betyder inte det att vita män/kvinnor bara får vara ihop med invandrare?



//Siegestor
Citera
2020-03-06, 18:57
  #110
Medlem
Buhos avatar
Vad tycker invandrarna om andra invandrare som röstade eller kommer att rösta på SD ?

jo hör;

många invandrare jag har frågat säger dem är förrädare medan andra säger att dem är hjärntvättade!

dem som jag känner säger dem röstar på sd för att få det skönare som invandrare här i Sverige!

en sade då till killen:

skönare? du kommer att se hur dem deporterar dig också!
då svarare killen: aldrig jag är svensk



hej..
Citera
2020-03-06, 20:19
  #111
Medlem
jag tror att även invandrare inser att fler invandrare ger färre bidrag?

"En tredjedel anser också att invandringen till Sverige borde minska, skriver Institutet för framtidsstudier."

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/d...upp-sticker-ut
Citera
2020-03-07, 00:05
  #112
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buho
jo hör;

många invandrare jag har frågat säger dem är förrädare medan andra säger att dem är hjärntvättade!

dem som jag känner säger dem röstar på sd för att få det skönare som invandrare här i Sverige!

en sade då till killen:

skönare? du kommer att se hur dem deporterar dig också!
då svarare killen: aldrig jag är svensk



hej..
Det beror på hur vita dem är. Skulle tippa på att iranier som röstar på sd är mer av den indoeuropeiska varianten
Citera
2020-03-07, 00:49
  #113
Medlem
Buhos avatar
och med det säger du; vad?
Citera
2020-03-07, 01:24
  #114
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whateverx111
Det beror på hur vita dem är. Skulle tippa på att iranier som röstar på sd är mer av den indoeuropeiska varianten
Det indo-europeiska påbrått bland iranier är max 10% (samma gäller förstås kurder, som också är ett iranskt folkslag och faktiskt lite renrasigare än perser), och visst finns det iranier som kan klassas som vita, men genomsnittsiraniern är ganska brun, och ser betydligt mer ut som en indier än låt oss säga, greker.

I alla fall, jag är en invandrare som röstar SD. Skiter såklart i vad andra invandrargrupper tycker om den saken; jag har inget gemensamt med de flesta av dem ändå, särskilt inte om de är muslimer; jag vill inte ha en enda muslim i Sverige eller Europa, och ärligt talat vill jag inte ha muslimer i mellanöstern heller, eller resten av världen för den delen; islam har inget existensberättigande i min bok.

När min familj invandrade till Sverige på 1980-talet, så fanns det i stort sett inga negrer här, och nästan inga muslimer heller, bortsett från några tusen kommunistiska perser som hade flytt till Sverige pga Iran-Irak kriget. Dessa perser var (och fortfarande är) helt sekulära, civiliserade och inga talibanfasoner bland dem. Utöver det så fanns det också en och annan "turk", och tillsammans med perserna så var dessa två folkgrupper de enda muslimerna vi hade i Sverige på 80-talet och tidigt 90-tal, och det var verkligen inte många av dem heller på den tiden.

Bortsett från det var invandringen förr från 1975 till tidigt 90-tal, betydligt vitare och i genomsnitt nästan enbart från kristna folkslag (typ sydeuropéer, assyrier och spanskättade chilenare). Någonstans runt 93, började Rosenbad släppa in kurder och eritreaner, och därefter har det bara ballat ur till totalt fri invandring utan några som helst restriktioner eller regleringar baserat på ras, religion och kultur. Nuförtiden ser man alla möjliga sorters invandrare som jag absolut inte kan identifiera mig med.

I alla fall, när det kommer till demografi så handlar det om etniska intressen, och jag har inga etniska intressen gemensamt med muslimer, negrer, kineser osv. Jag röstar SD eftersom SD är bra för mig och min etniska grupp (assyrier/syrianer och armenier) och SD är bra för svenskar också och även de andra europeiska invandrargrupper vi har i Sverige idag. Om muslimska invandrare eller liknande blir upprörda över att jag och andra invandrare röstar på SD så kan jag bara säga buhu, cry me a river. Ni muslimer har fått alla chanser i världen att anpassa er och bli omtyckta i Sverige, och ni har gång efter gång visat att ni inte är kompatibla med européer pga er anti-sociala kultur, mentalitet och religion, och ni är mer intresserade av skäggtalibanism och leva efterblivet, skapa konflikter osv. Vi vill reglera bort er från invandringen och återvandra så många av er muslimer som möjligt eftersom vi förstår att ni muslimer inte kan samexistera med människor, eftersom när ni blir för många så startar ni bara jihadinbördeskrig och börjar folkmörda alla som inte vill vara muslimer osv.

En sak till, och det här är jävligt viktigt, som varken politiskt korrekta etniska svenskar eller de flesta assyrier/syrianer förstår... vi assyrier, våra föräldrar osv, lämnade mellanöstern, lämnade vårt älskade hemland som vi utan att överdriva nu, har minst 10,000 år av historik i norra mellanöstern (faktum är att vår autosomal DNA är ganska maxad neolitiska jordbrukare). I alla fall, vi assyrier lämnade mellanöstern eftersom vi förstår att den regionen är helt hopplös och har ingen framtid, eftersom untermenschen vann mot oss: vi tappade makten och de muslimska människokarikatyrerna blev för många och muslimerna har totalt förstört hela mellanöstern. Så vi assyrier lämnade mellanöstern för att slippa dessa muslimer, och satsa på ett bättre, lugnare och stabilare liv i västvärlden. Nu när Rosenbad släpper in muslimer en masse, så är det en käftsmäll mot alla assyrier; vi lämnade mellanöstern för att slippa muslimer, och nu jävlas Rosenbad med oss genom att släppa in muslimer till Sverige så att de så småningom kommer få chansen att återupprepa exakt samma jävla kaozskit här i Sverige som de har gjort med hela mellanöstern i över tusen år nu. På grund av sjuklövern, så lämnade vi assyrier mellanöstern förgäves alltså.

Är du assyrier, tänk självständigt och rösta SD. Resten av sjuklövern (inklusive KD) kan dra åt helvete; sjuklövern skiter inte bara i svenskar utan de pissar även på oss assyrier; det är ett jävla hån mot oss assyrier att sjuklövern har släppt in över en miljon muslimer i Sverige. Om du är assyrier, tro inte att vi har något gemensamt med muslimer bara för att de också är från mellanöstern; det är inte bara kristendomen som skiljer oss åt, till skillnad från muslimer så är vi assyrier (och armenier) faktiskt renrasiga, och muslimer hatar oss bara för att vi är en kristen folkgrupp och folkmördar oss enbart av den orsaken, och dessa "moderata muslimer" säger inte ens ifrån när de mest renläriga och äkta muslimerna, ISIS, folkmördar assyrier och andra kristna folkgrupper i mellanöstern. Så glöm muslimer; de är inte våra bröder och systrar oavsett hur ofta de slänger ur sig "bror" och liknande uttryck.

Hur som helst, det är alla assyriers skyldighet att rösta SD, förutsatt att man har lite självbevarelsedrift det vill säga.
__________________
Senast redigerad av EliasAlucard 2020-03-07 kl. 01:32.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback