Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-13, 13:34
  #1
Medlem
Har varit överallt - ICA, COOP, Statoil.... hittar inte skiten nånstans. Den ENDA fryspizzan jag kunde käka och faktiskt tyckte om.

Har ni den fortfarande i frysdisken och isf vilken affär och stad?
Citera
2017-02-13, 13:42
  #2
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Har varit överallt - ICA, COOP, Statoil.... hittar inte skiten nånstans. Den ENDA fryspizzan jag kunde käka och faktiskt tyckte om.

Har ni den fortfarande i frysdisken och isf vilken affär och stad?

Såg den på ICA i Göteborg i förra veckan.
Citera
2017-02-13, 13:43
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Såg den på ICA i Göteborg i förra veckan.

Bra nyheter att den finns kvar iallafall. Mindre bra att jag bor i en sunkig råtthåla till stad som inte ens erbjuder fryspizzor.
Citera
2017-02-13, 13:47
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
Bra nyheter att den finns kvar iallafall. Mindre bra att jag bor i en sunkig råtthåla till stad som inte ens erbjuder fryspizzor.

Åt den för någon dag sedan.

Hör med din lokala butik om de kan ta in den.
Citera
2017-02-13, 13:52
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lupsu
Åt den för någon dag sedan.

Hör med din lokala butik om de kan ta in den.

Hoppas nu njöt av varje tugga. Ska höra med butikerna, tveksamt om de drar en order bara för min skull dock. Står på Grandiosas egna hemsida att Mexicana är "kundernas favorit" så jag fattar verkligen inte varför just DEN smaken saknas...
Citera
2017-02-13, 13:57
  #6
Medlem
Är den kundernas favorit så är den kanske bara slutsåld i dina butiker.
Citera
2017-02-13, 14:15
  #7
Medlem
HanMedHornens avatar
Kan rapportera att den även har lyst med sin frånvaro i min lokala ica-butik.
Citera
2017-02-13, 16:03
  #8
Medlem
Guitarsmokes avatar
Är det den stora tacos-pizzan från Grandiosa du menar? Levde på den ett ganska bra tag, ett på alla sätt bättre alternativ än deras trista standardpizza med ost och skinka.

Enligt min erfarenhet så finns Grandiosa standard i princip i alla mataffärer som har en frysdisk, men det är bara i de större affärerna som man hittar tacosvarianten.

Ring runt till de mataffärer som finns i din stad och fråga. Om alla saknar den så tala med den största affären och be dem köpa in dem, som någon föreslog lite tidigare i tråden.
Citera
2017-02-19, 14:22
  #9
Medlem
japanskbruds avatar
blir arg om den försvinner.. köper ingen annan fryspizza .. kanske trattoria alfredo, men lidl är väldigt otillgängligt här.
Citera
2017-03-07, 09:28
  #10
Medlem
Estranged62s avatar
ser den pizzan i typ varenda matvarubutik runtomkring där jag bor.
Citera
2017-03-08, 09:12
  #11
Medlem
Kan tipsa er om coop's egna mexicana. Godare än grandiosa!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback