Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-23, 15:39
  #13
Avstängd
therefores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divadodger
Jag biter mig också i läppen har jag märkt, men jag märkte även tidigare idag när jag läste en riktigt härlig text jag fick skickad till mig att jag även rör väldigt mycket med fingrarna vid munnen. Jag kom på mig själv med att dra fingertopparna längs med underläppen. Så något måste det ju vara.

Jävla kåtbock

Anledningen till det är att läppen är en erogen zon. Gissar på att dom stryker med tungan där innanför?

I vilket fall är det skitsexigt, så tänk inte på det!
Citera
2017-02-23, 15:55
  #14
Medlem
Divadodgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Jävla kåtbock

Anledningen till det är att läppen är en erogen zon. Gissar på att dom stryker med tungan där innanför?

I vilket fall är det skitsexigt, så tänk inte på det!

Hahaha!

Jag vet ju att det är en erogen zon, bland de bättre dessutom! Men har aldrig tänkt på det förut, att jag sitter och smeker mig själv sådär över munnen.. jag kom på det i samband med att jag satt i lunchrummet med en kollega och tänkte "undrar om hon märker på mig vad jag sitter och läser? Avslöjar jag mig själv?"

Oh well.
Citera
2017-02-23, 16:07
  #15
Avstängd
therefores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divadodger
bland de bättre dessutom!
Mhm Jättebra till förspel

Citat:
Ursprungligen postat av Divadodger
jag kom på det i samband med att jag satt i lunchrummet med en kollega och tänkte "undrar om hon märker på mig vad jag sitter och läser? Avslöjar jag mig själv?"

"Diiiivaaaa, vad tittar du på? "
Citera
2017-02-23, 19:20
  #16
Medlem
Divadodgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Mhm Jättebra till förspel

Hear! Hear!


Citat:
Ursprungligen postat av therefore
"Diiiivaaaa, vad tittar du på? "

Ha! Denna gång blev jag inte påkommen, men här om dagen frågade en kollega varför jag satt och dumlog ut i tomma intet, då svarade jag "choklad" och hon svarade "jag förstår!" och köpte det bara rakt av.

Choklad. Lifesaver i många sammanhang.
Citera
2017-02-23, 20:14
  #17
Avstängd
therefores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divadodger
Ha! Denna gång blev jag inte påkommen, men här om dagen frågade en kollega varför jag satt och dumlog ut i tomma intet, då svarade jag "choklad" och hon svarade "jag förstår!" och köpte det bara rakt av.

Du borde ha gett 'na en arg blick och skrikit "DICK!" med mörk stämma
Citera
2017-02-23, 20:49
  #18
Medlem
Divadodgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Du borde ha gett 'na en arg blick och skrikit "DICK!" med mörk stämma

Åh nej, nej.. det är den andra kollegan!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback