Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-12, 16:55
  #1
Medlem
Hej! Har råkat ut för något så jävla drygt. Hade samma problem för några veckor sedan men jag tror det gick bort helt plötsligt, fattar inte vad det är. Nämligen, när jag tittar på Youtube, eller videos verkar det som överhuvudtaget, även VIAPLAY matcher så hamnar bilden efter ljudet eller tvärtom. Det är någon dryg delay som kommer helt plötsligt och vägrar försvinna tills jag antingen startat om webbläsaren eller uppdaterat sidan. Händer helt plötsligt mitt i en video. Tagit bort varenda tillägg jag har på jävla Chrome, och det fungerar inte ändå verkar det som.

Kanske borde testa starta om datorn men jag måste få veta vad det kan vara.. har nu försökt kolla en video i Firefox och samma sak händer där, fattar ingenting..

Har en egenbyggd PC med Windows 7 64bit. Vad kan det va som strular? Har inte dammsugit innuti på ett bra jävla tag men mina tempraturer osv tyder inte på något farligt eller dåligt inne i datorn, någon som råkat ut för samma sak och det kanske är bara något lätt man behöver pilla med?

Tacksam för hjälp och hoppas ni förstår denna röriga text. När jag kollar videos hamnar ljudet före/efter hela tiden kortfattat, fattar inte vad det är.
Citera
2017-02-12, 17:25
  #2
Medlem
Strychnos avatar
Programvara: Windows --> Övriga dator- och IT-diskussioner
/Moderator
Citera
2017-02-12, 17:28
  #3
Medlem
Strychnos avatar
Pröva med att dra ned kvaliten till 480p eller lägre, kan vara din dator som inte riktigt orkar med 720p eller högre.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback