Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-13, 07:14
  #13
Medlem
MLEs avatar
Jag tror att rätt svar är: Går det inte att köpa det, så går det inte att kontrollera det..
Citera
2017-02-13, 10:22
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MLE
Jag tror att rätt svar är: Går det inte att köpa det, så går det inte att kontrollera det..
Aa, jo
Citera
2017-02-13, 13:40
  #15
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Selmer
Ja, är man ledsen för att man inte har råd med mat och husrum är det givetvis bakomliggande psykologiska problem som är boven i dramat, inte bristen på pengar.
Ledsen och deprimerad är två helt skilda saker.
Citera
2017-02-13, 13:51
  #16
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralMuch
Med för mycket pengar har vi råd med allt.
Det är inte så pengar fungerar
Citera
2017-02-13, 16:00
  #17
Medlem
MLEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Det är inte så pengar fungerar

Nää, eller hur?! Fråga Johnny Depp!
Citera
2017-02-13, 19:19
  #18
Medlem
Atlas.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MLE
Nää, eller hur?! Fråga Johnny Depp!

k k känner du THE JOHNNY?!!! Vad sa han när ni tjöta då???
Citera
2017-02-13, 20:48
  #19
Medlem
Diamondgrits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atlas.
k k känner du THE JOHNNY?!!! Vad sa han när ni tjöta då???
Man behöver inte ha talat med Johnny för att känna honom.
Citera
2017-02-13, 20:55
  #20
Medlem
Atlas.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diamondgrit
Man behöver inte ha talat med Johnny för att känna honom.

Då skiljer sig vår tolkning av att känna någon, åt.
Citera
2017-02-14, 05:20
  #21
Medlem
MLEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atlas.
k k känner du THE JOHNNY?!!! Vad sa han när ni tjöta då???

Gör jag?! Jag vet inte vad han sa, hoppas han var snäll! Och att jag inte kallade honom för psykopat eller något sådant! Jag hoppas att vi kommer bra överens.

Vad jag menade var ju att det står i tidningen att han är någon slags världsmästare när det gäller att spendera pengar!

För att försöka att någorlunda komma tillbaka på spåret, till trådens ämne, än om den är luddig, så menade jag att jag skulle kunna tänka mig att Johnny Depp skulle ha sagt det där, "med för mycket pengar har vi råd med allt", om det nu var sant det som stod i tidningen.

Ts kanske ville att "vi" skulle tro att han är THE JOHNNY?! Det kanske är det som ÄR ämnet?! Så att tjejer skall intressera sig för Ts, och han (eller hon) ska sitta och glänsa och spela "tuff"?!

Brad Pitt har ju förekommit så mycket här, men det var ju helt öppet, han kallade sig Brad Pitt, det var väl ingen som gick på det.
__________________
Senast redigerad av MLE 2017-02-14 kl. 05:53.
Citera
2017-02-14, 12:15
  #22
Medlem
Atlas.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MLE
Gör jag?! Jag vet inte vad han sa, hoppas han var snäll! Och att jag inte kallade honom för psykopat eller något sådant! Jag hoppas att vi kommer bra överens.

Vad jag menade var ju att det står i tidningen att han är någon slags världsmästare när det gäller att spendera pengar!

För att försöka att någorlunda komma tillbaka på spåret, till trådens ämne, än om den är luddig, så menade jag att jag skulle kunna tänka mig att Johnny Depp skulle ha sagt det där, "med för mycket pengar har vi råd med allt", om det nu var sant det som stod i tidningen.

Ts kanske ville att "vi" skulle tro att han är THE JOHNNY?! Det kanske är det som ÄR ämnet?! Så att tjejer skall intressera sig för Ts, och han (eller hon) ska sitta och glänsa och spela "tuff"?!

Brad Pitt har ju förekommit så mycket här, men det var ju helt öppet, han kallade sig Brad Pitt, det var väl ingen som gick på det.

Vad är det i sprutan?
Citera
2017-02-14, 13:08
  #23
Medlem
Atlas.s avatar
Du gör mig till förälder utan barn.

Du åldrar ut oss.
__________________
Senast redigerad av Atlas. 2017-02-14 kl. 13:28.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback