Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-12, 11:07
  #1
Medlem
Dille24s avatar
Hur mycket får egentligen en camgirl? Har följt ett par "shower" på royalcams för att se hur mycket det dricksas egentligen och det är inte speciellt mycket.. i de fall jag tittat handlar det kanske om 500 tokens á 2 kr för 5-6 timmars ganska meningslöst "showande".

Hur mycket av dessa pengar får de som är bakom kameran? Hur ser vinstfördelningen ut egentligen?
Citera
2017-02-12, 12:11
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Hur mycket får egentligen en camgirl? Har följt ett par "shower" på royalcams för att se hur mycket det dricksas egentligen och det är inte speciellt mycket.. i de fall jag tittat handlar det kanske om 500 tokens á 2 kr för 5-6 timmars ganska meningslöst "showande".

Hur mycket av dessa pengar får de som är bakom kameran? Hur ser vinstfördelningen ut egentligen?


Så 1000kr är dåligt för att sitta framför kameran i 5-6 timmar?
Privatshow kostar ungefär 100kr i minuten.
Citera
2017-02-12, 13:47
  #3
Medlem
Dille24s avatar
Nja. Det är väl ok om tjejen får alla pengarna, men min fundering handlar om hur mycket som försvinner på vägen. Har svårt att tänka mig att en camgirl får 2 kr/pollet.

Ofta är det ju fler än en person som visar sig på kameran
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback