Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2017-02-16, 01:26
  #13
Medlem
Milky.Bongs avatar
Jag som endast tagit MDMA på rave/festival/klubb kan verkligen inte relatera till de som säger att de kan må riktigt illa på det. När jag kommer upp och det blir för mycket lägger jag bara en spya sen så är allt hur bra som helst! Förstår hur orolighetskänslorna kan ta över lite när man är själv dock, därför jag anser att MDMA skall tas ihop med vänner, set & setting är viktigt med MDMA
Citera
2017-02-20, 09:09
  #14
Medlem
DexTheRexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milky.Bong
Jag som endast tagit MDMA på rave/festival/klubb kan verkligen inte relatera till de som säger att de kan må riktigt illa på det. När jag kommer upp och det blir för mycket lägger jag bara en spya sen så är allt hur bra som helst! Förstår hur orolighetskänslorna kan ta över lite när man är själv dock, därför jag anser att MDMA skall tas ihop med vänner, set & setting är viktigt med MDMA

Jo men precis, brukar vara så med mig också, lika bra att få upp skiten så mår man ju bättre efteråt, istället för och sitta illa mående hela trippen. Sen är ju set and setting otroligt viktigt med alla droger imo
Citera
2017-04-14, 15:42
  #15
Medlem
fan jag önskar att jag inte hade sabbat mitt MDMA rus med massa annan skit...
Har bara fått chansen att ta de en gång men då tog jag även kola, alkohol, benzo och rökte på så kände ju inget rent rus alls
Citera
2017-04-15, 03:43
  #16
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristieee96
fan jag önskar att jag inte hade sabbat mitt MDMA rus med massa annan skit...
Har bara fått chansen att ta de en gång men då tog jag även kola, alkohol, benzo och rökte på så kände ju inget rent rus alls

Får du chansen till att testa MDMa kristaller igen, så va ren ifrån allt och rök holkar när ruset AVTAR!
Citera
2017-04-16, 11:48
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
Får du chansen till att testa MDMa kristaller igen, så va ren ifrån allt och rök holkar när ruset AVTAR!

aa ren från allt annat ska jag definitivt vara
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback