Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-11, 23:31
  #1
Medlem
Intagit 4mg subuxone för ca 5 timmar sedan första gången jag testar det. men under dem fyra senaste dagarna har jag fått i mig på höga doser. Massvis med kokain, tjack, oxycontin, lyrica, olika benzo, thc och dålig sömn på det.

Bör jag va orolig över något?

Eftersom allt finns i kroppen fortfarande så tänkte på blandningen.

Kan jag gå och lägga mig?

Vill även påpeka att jag har hjärt problem.


Endast seriösa svar, tack!
__________________
Senast redigerad av HastalaV 2017-02-11 kl. 23:59.
Citera
2017-02-12, 04:32
  #2
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Är det så jävla smart att pilla på centralstimulanter om du har hjärtproblem?

Jag tror inte det borde vara någon fara såvida du inte har problem med andningen. Har du det?

Det enda som möjligtvis skulle kunna ställa till det är blandningen med bensodiazepiner om du har tagit sådana med väldigt lång halveringstid. Men eftersom att du ändå kunnat suga i dig 4 mg subuxone så verkar ju inte dom ligga i bakgrunden och boosta ruset. Subuxone innehåller naloxone om jag ej missminner mig (därav namnet) och det slår ut de andra opiaterna du fått i dig.

Mvh,
Mr.Livingstone
Citera
2017-02-12, 05:13
  #3
Medlem
Elvislever241s avatar
Ingen fara gå du och lägg dig
Citera
2017-02-12, 07:50
  #4
Medlem
Du har hjärtproblem och tar både tjack och kola som är slitsamt för hjärtat, och som inte det vore nog blandar du med neråt droger så hjärtat får jobba ännu hårdare??

Du borde verkligen se över dina vanor och tänka efter lite före du agerar...
Samt skaffa dig lite karaktär.
Citera
2017-02-15, 16:06
  #5
Medlem
Audacias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Livingstone
Är det så jävla smart att pilla på centralstimulanter om du har hjärtproblem?

Jag tror inte det borde vara någon fara såvida du inte har problem med andningen. Har du det?

Det enda som möjligtvis skulle kunna ställa till det är blandningen med bensodiazepiner om du har tagit sådana med väldigt lång halveringstid. Men eftersom att du ändå kunnat suga i dig 4 mg subuxone så verkar ju inte dom ligga i bakgrunden och boosta ruset. Subuxone innehåller naloxone om jag ej missminner mig (därav namnet) och det slår ut de andra opiaterna du fått i dig.

Mvh,
Mr.Livingstone
Det är Buprenorfinet, som är en partiell antagonist, som gör att andra opiater/opioider (några få undantag finns dock som tex Tramadol och Fentanyl) inte binder till opioid-receptorerna! Ville bara klargöra det! Ber om ursäkt om jag låter som en besserwisser!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback