Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-11, 21:40
  #1
Medlem
Hej, har en tanke att alltid försöka hitta på något minnesvärt på min födelsedag, resa eller äventyr är det som tilltalat mig mest. Nu har jag idétorka och vänder mig till er för härliga förslag och tips, allt uppskattas! Hade Island och Kebnekaise i tanken men nej för kallt, passar bättre till sommaren vill jag tro?

Om mig, är kille +27, lever ensam i storstan och håller på med film. Filma och dokumentera resan är tänket, så något efter det hade varit grymt!

Trevlig lördagskväll där ute.
Citera
2017-02-12, 12:33
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalibrera
Hej, har en tanke att alltid försöka hitta på något minnesvärt på min födelsedag, resa eller äventyr är det som tilltalat mig mest. Nu har jag idétorka och vänder mig till er för härliga förslag och tips, allt uppskattas! Hade Island och Kebnekaise i tanken men nej för kallt, passar bättre till sommaren vill jag tro?

Om mig, är kille +27, lever ensam i storstan och håller på med film. Filma och dokumentera resan är tänket, så något efter det hade varit grymt!

Trevlig lördagskväll där ute.


Mellanöstern, syrien t.ex.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2811225

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback