Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-11, 11:26
  #1
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Mitt Ps4 började bli konstigt för lite mer än 1 år sedan då det vissa dagar inte läser Blu-rayfilmer! Likaså DVD. När det inte laddar skivan riktigt så står det bara och laddar med de fyra symbolerna. Men sen typ dagen efter är det inga problem alls. Jag skaffade en rengöringsskiva o använde. Så försvann iaf problemet.

Men sen nu i höstas började det igen och är typ varannan dag man ska sätta igång en film. Igår testade jag sätta igång två olika blu-rayfilmer och det bara står och laddar och händer inget. Men emellan filmerna testade jag sätta igång fifa 15 och det funkade. Någon som haft samma problem? Den läser alltså filmer vissa dagar, men andra inte. Var kanske lite luddig, men jäkligt irriterande när den strejkar.
Citera
2017-02-11, 15:20
  #2
Medlem
Det är "rätt" region på filmerna som inte fungerar?
Citera
2017-02-16, 14:30
  #3
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lupsu
Det är "rätt" region på filmerna som inte fungerar?

Sorry för sent svar! Men det är rätt region, eller de är köpte i Sverige de flesta. Men det skumma är att en o samma film kan funka ena dagen, sen dagen efter funkar den inte. Kanske lasern som är paj eller något?
Citera
2017-02-18, 18:54
  #4
Medlem
Gregory.Houses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik-Heinrich
Sorry för sent svar! Men det är rätt region, eller de är köpte i Sverige de flesta. Men det skumma är att en o samma film kan funka ena dagen, sen dagen efter funkar den inte. Kanske lasern som är paj eller något?

Testa och resta om PS4an till fabriksinställningar?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback