Citat:
Helt jävla psyksjuk i hela hövvet! Noll information, noll logik.Alla invandrare är inte våldtäktsmän. Ändå är det ett fenomen som det går att göra politik av, som man BÖR göra politik av om man bryr sig om offren.
Min poäng är att ett parti som AfS bara har ett existensberättigande om det fyller rollen som svenskidentitärt intresseparti i det nya mångidentitära Sverige. Svensk identitetspolitik förankras och förklaras mest åskådligt genom att påvisa annan identitetspolitik.
Då finns inget mer pedagogiskt exempel är judisk identitetspolitik. Om judar får lobba i sitt särintresse och organisera sig etniskt, så är det förstås ren rasism att förneka svenskar samma rätt. Vilket ju händelsevis är vad SD sysslat med när de hittar på att svensk "etnonationalism" är en grej skild från svenskt nationalism och något de motsätter sig. Samtidigt som de har full hanrejsståkuk för den judiska etnostaten.
Det här är en svaghet i SD:s pansar inför just de kärnväljare som AfS måste vinna över, att man svikit och förnekat svensk etnicitet, medan man hyllar judisk.
Vilka är för övrigt de judiska allierade som protesterat mot detta osynliggörande? För min del är jag inte imponerad av "allierade" som agerar i egen sak och kräver en lojalitet de inte återgäldar i form av synliggörande av vår utsatthet för etniskt hat.
Min poäng är att ett parti som AfS bara har ett existensberättigande om det fyller rollen som svenskidentitärt intresseparti i det nya mångidentitära Sverige. Svensk identitetspolitik förankras och förklaras mest åskådligt genom att påvisa annan identitetspolitik.
Då finns inget mer pedagogiskt exempel är judisk identitetspolitik. Om judar får lobba i sitt särintresse och organisera sig etniskt, så är det förstås ren rasism att förneka svenskar samma rätt. Vilket ju händelsevis är vad SD sysslat med när de hittar på att svensk "etnonationalism" är en grej skild från svenskt nationalism och något de motsätter sig. Samtidigt som de har full hanrejsståkuk för den judiska etnostaten.
Det här är en svaghet i SD:s pansar inför just de kärnväljare som AfS måste vinna över, att man svikit och förnekat svensk etnicitet, medan man hyllar judisk.
Vilka är för övrigt de judiska allierade som protesterat mot detta osynliggörande? För min del är jag inte imponerad av "allierade" som agerar i egen sak och kräver en lojalitet de inte återgäldar i form av synliggörande av vår utsatthet för etniskt hat.
Det är precis DÄRFÖR AfS aldrig får försöka värva representanter från det svenska folkdjupet, för då är det bara värsta galningarna och totalt obildningsbara idioter det här spektaklet som engagerar sig!
Extremt hårda rekryteringskrav är absolut nödvändiga. Det är ett extremt viktigt och krävande uppdrag att företräda AfS. Annars kommer hela kön till psykakuten, med oyto i spetsen att ansluta sig! Och sen sätta sig och skrika i sin egen avföring i hörnet där samtliga kommer att förknippa dem med AfS! Bara verklig yrkeskarriär och fungerande socialt uppträdande kan accepteras som partiets företrädare. Ett parti står för en idé, och behöver kompetenta ledare för att representera denna idé. Det har AfS redan, och i högsta grad så. Bilda ingen "organisation", bedriv bara kampanj istället.
Citat:
Varför är ni AfS-hatare så fanatiskt fokuserade på "judar"? Har det att göra med att ordet liknar "gudar" och att ni tror att de båda styr allting vad varenda svensk väljare gör, och allt som händer i hela världen? Varför inte tvärtom fokusera på et verkligt problem istället, som muslimerna? Nä, för att ni antingen är PK-betalda sabotörer, eller bara psyksjuka av annan anledning.
Fast de är ju inte så många. De judiska aktörer man träffar på stöder nästan alltid globalisering.
Men judiska nätverk måste man väl ha rätt att kritisera. Vi får ju våra nyheter från USA, NY Times, Washington Post och sedan klipp och klistra till våra tidningar.
AfS ger inte den kritiken. Däremot attackerar de muslimer generellt, t.ex genom att döma ut burka.
Men judiska nätverk måste man väl ha rätt att kritisera. Vi får ju våra nyheter från USA, NY Times, Washington Post och sedan klipp och klistra till våra tidningar.
AfS ger inte den kritiken. Däremot attackerar de muslimer generellt, t.ex genom att döma ut burka.
Senast redigerad av Fri 2019-08-24 kl. 13:24.
Senast redigerad av Fri 2019-08-24 kl. 13:24.