Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-06-04, 12:42
  #25
Medlem
DjungelJenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJens
Kollade nyss om matchen mellan Holloway och Corassani. Jösses vilken utslagning, Corassani hann ta emot många smällar mot huvudet innan domaren bröt. Dock såg det ut som om Corassani höll ihop det ståendes mot Holloway ända tills utslagningen.

Tror inte Holloway kommer ha mycket att hämta mot Aldo.

Aldo kommer att vara överlägsen stående och han kommer med enkelhet kunna ta ned Holloway om han vill/behöver det.

Ger Holloway "punchers chance". Inte mer än så.

Woop woop...

Ack, vilken felaktig analys DjungelJens. Skäms på dig.

Fin insats av Holloway.
__________________
Senast redigerad av DjungelJens 2017-06-04 kl. 13:15.
Citera
2017-06-04, 16:19
  #26
Medlem
withnonames avatar
Helt grymt main event där jag återigen konstaterar att Max Holloway är en fighter man tror ska jobba mer på avstånd och räckvidd men i själva verket är det explosiviteten han besitter som avgör.Jose Aldo hade hans tendenser och timing i fighten och han väljer att avstå solklara öppningar för bensparkar.Han hade utdelning boxning ja men jag saknar dom där bensparkarna.Holloway har tidigare fighter tagit emot en hel del såna och här ser man en enda och det lämnar då iaf mig med ett stort frågetecken.Ett tag såg det ut som Holloway föll in i mönster som hade varit förödande i en lång fight men hans explosivitet avgör allt.Värdig champ!
Citera
2017-06-04, 21:09
  #27
Medlem
Mx_1337s avatar
Stor Seger för Holloway. Aldo tog mycket stryk där i slutsekvenserna. Holloway måste ses som värdig mästare när McGregor inte finns i divisionen längre. Kan man dessutom backa det med 11 raka vinster så. Skulle gärna se ett andra möte mellan Holloway och McGregor dock. Resultatet här tog lite stinget ur tankarna på McGregor vs Aldo II.

Gadelha avslutade snabbare än jag hade trott. Tyckte det kändes 50/50 och trodde det skulle gå tiden ut. Men grapplingen var överlägsen.

Lite tveksam till Belforts domslut-vinst mot Marquardt. Samtidigt är det knappast den största hemmaskrivningen domarna där nere har pysslat med. Dock tror jag bara 1/3 domare var brasse i just denna matchen. 13 av 20 i media-panelen hade Marquardt som vinnare. Väl tight för att skrika rån. Antar/hoppas att Belfort slutar nu. Det senare kan gälla Marquardt också för den delen. Båda är långt förbi sin prime och livet med USADA har gjort det mer slitsamt.

Erick Silva fortsätter att krascha karriärtåget post-USADA också.
Citera
2017-06-04, 21:40
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamalKhan
Stabil gala och bra main event!
KoreanHawaii killen levererade verkligen.
Ny värdig mästare Max (Koreaface) Holloway.
Citera
2017-06-04, 23:06
  #29
Medlem
Moffegrevs avatar
Läskigt hur Holloway bara ser bättre och bättre ut för varje fight som går. Blev brutalt imponerad av gårdagens performance.

Domslutet i Assuncao vs Moraes var dock
Citera
2017-06-06, 21:21
  #30
Medlem
Paulo Borrachinha . Skulle vilja se han klara ett dopingtest. Så jäkla hård!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback