Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-08, 20:42
  #13
Medlem
Isnatts avatar
Jag gillar krispigt godis och såg att det finns polly puffar sea salt med majspuffar och mjölkchoklad. Lät galet gott! Nån som testat?
Citera
2019-06-11, 19:27
  #14
Medlem
XtraXs avatar
Har polly fika kommit ut på marknaden än? Inte sett den nånstans.
Citera
2019-06-17, 13:03
  #15
Avstängd
legssadovskys avatar
pollys påskpåse va lite konstig
Citera
2019-06-26, 22:12
  #16
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Har polly fika kommit ut på marknaden än? Inte sett den nånstans.
Ja borde finnas i de flesta mataffärer numera. Tycker Swedish Fika var en flopp; den enda som smakade någorlunda likt var blåbärspaj, kladdkaka smakade bara vanlig mörk Polly och kanelbulle-Pollyn hade NOLL kanel-smak (kanske en pytte, pytte nyans) men mest smakade den ljus Polly. Är inte så svårt att blanda kanel och choklad och få till en god smak förstår inte hur de kan misslyckas så kapitalt.
Citera
2019-06-26, 22:31
  #17
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Ja borde finnas i de flesta mataffärer numera. Tycker Swedish Fika var en flopp; den enda som smakade någorlunda likt var blåbärspaj, kladdkaka smakade bara vanlig mörk Polly och kanelbulle-Pollyn hade NOLL kanel-smak (kanske en pytte, pytte nyans) men mest smakade den ljus Polly. Är inte så svårt att blanda kanel och choklad och få till en god smak förstår inte hur de kan misslyckas så kapitalt.

hittade den för ett tag sen, håller med stooor besvikelse!
Citera
2019-07-16, 13:46
  #18
Medlem
Polly har ju verkligen en tendens att komma på goda smaker i alla fall.. Men min personliga favorit är nog originalet, den röda. Annars är ju bilar och den gula super crunchy inte så dåliga de heller..
Citera
2019-08-14, 16:55
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
http://www.cafe.se/ny-smak-pa-godise...s-nasta-vecka/

Vad tycker ni om Pollys utveckling? Jag fullkomligt älskar Polly havssalt och ovanstående verkar grymt god.

Måste varit en testballong, jag har inte sett dessa smaker längre.
Citera
2019-08-14, 16:56
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Polly har ju verkligen en tendens att komma på goda smaker i alla fall.. Men min personliga favorit är nog originalet, den röda. Annars är ju bilar och den gula super crunchy inte så dåliga de heller..

Jag skulle vilja se någon variant med chocklad och kola.
Citera
2019-09-02, 17:45
  #21
Medlem
Polly original är klart godast!
Citera
2024-03-20, 11:58
  #22
Medlem
VoktorDodkas avatar
Dra ända åt h-e vilket nedköp Polly Tropical var, varning för dessa, köp inte, smaka inte ens, de oranga med smak av persika är rent vidriga.
Citera
2024-03-20, 12:57
  #23
Moderator
Jultrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Dra ända åt h-e vilket nedköp Polly Tropical var, varning för dessa, köp inte, smaka inte ens, de oranga med smak av persika är rent vidriga.
Kan inte annat än att hålla med dig. Sambon köpte en påse i går och ja, jag tyckte också persikan var riktigt hemsk..
Citera
2024-03-20, 14:03
  #24
Medlem
kaffekoppens avatar
Nu finns det en ny Polly påskpåse ute. Beställde precis.
Hoppas den är god..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback