Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-08, 01:14
  #1
Medlem
hej är en man 27 år

110 kg 183 cm

har enorm benzo tolerans ... kan käka 150-200 mg stesolid plus öl utan problem och inte somna ens utan känna att jag måste få ut mer av det här ... men iaf ... har även missbrukat nästan alla sorters benso... kan klämma 4-6 xanor stavar med ett par bira..utan o flippa totalt...som sagt hög tolerans mot benzo

men tog sub igår cirkka 1 mg... blandade inte igår utan bara sub...måde som en kung.

men idag cirkka kl 11 på morgonen drog jag min första lina sub igen och sen har jag fyllt på under dagens gång...men tog den sista linan runt cirkka 20:00 ...efter cirkka 1 timme in på första linan på morgonen typ kl 12 ...känner jag att det inte funkar lika bra som igår ...så jag kör en combo som jag alldrig gjort tidigare.. och tar 15 mg stesolid till.....


då boostar de på ordentligt och sen fyller jag på med sub under dagens gång ..etc etc..


men sen till min sista lina sub kl 20...så drack jag en cola 33 cl och en kopp kaffe...hade läst att detta även boostar....


och för övrigt ... har ingen speciell tolerans mot opiater.... har väll käkat nån karta tramm då och då..och tagit sub typ 3 ggr innan men alldrig blandat...

så i princip är ingen opiat brukare .

men har i övrigt hög tolerans tilla alla droger jag tar inklusive alkohol.

så nu min fråga... för jag har börjat nojja nu...för min puls e ganska snabb just nu... är de pga koffeinet?... eller vad är problemet...känner av subben fortfarande ...noddar inte... är bara bäng

men lite nojjig att jag ska få nån panik attack elr hjärtsvikt eller attack eller nåt.....

är inte orolig för andningsdepp då jag inte tänker sova innan jag känner mig säker att somna...


så lite svar skulle va fint tack... så jag slipper ringa 1177 o skämmas skiten ur mig ..

tack.
Citera
2017-02-08, 02:45
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyschen
börja när jag var 12 med alcohol och cigaretter...sen har de bara gått downhill efter det ..

finns många faktorer som gjorde så jag börja ordentligt men de inget jag vill gå in på här .

och sen är för övrigt bland missbrukare ...menar att jag inte är beroende av någon drog specifikt

fysiskt... men rent mentalt så måste jag typ få nåt varje dag....

vad de är den dagen varierar.....mår föresten bättre nu ... ingen som verkade bry sig iaf .. men skit samma ,, tror jag fick snabb puls pga kaffet o coca colan...som jag inte e van vid o dricka sån skit haha

Skönt att du mår bättre! Svårt att ge råd angående sånt här egentligen i och med att det är så individuellt. Tack för att du delade i alla fall
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback