Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-07, 16:40
  #1
Medlem
http://www.snooker.org/res/index.asp?event=556

Topp-32 i år gör upp om det.

Wenbo, Trump och Hawkins har planenligt vunnit sina matcher mot Dale, Ford och Wilson. Lite oväntat att Michael White besegrade Higgins och Ryan Day besegrade Bingham.

3-3 mellan Maguire och King just nu.
2017-02-07, 16:54
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
3-3 mellan Maguire och King just nu.
Mark King spelar hem skiljeframet och vinner med 4-3.
2017-02-07, 16:55
  #3
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
http://www.snooker.org/res/index.asp?event=556

Topp-32 i år gör upp om det.

Wenbo, Trump och Hawkins har planenligt vunnit sina matcher mot Dale, Ford och Wilson. Lite oväntat att Michael White besegrade Higgins och Ryan Day besegrade Bingham.

3-3 mellan Maguire och King just nu.
Tack för tråden! Higgins verkar ha tappat den form han hade under hösten. Tråkigt för jag gillar honom men hoppas att han hittar tillbaks till VM. Kanske inte hoppas att han vinner VM dock.

Vad tror ni om Hamilton - Allen? Den senare har inte övertygat på sistone tycker jag.
2017-02-07, 16:59
  #4
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumalauta
Tack för tråden! Higgins verkar ha tappat den form han hade under hösten. Tråkigt för jag gillar honom men hoppas att han hittar tillbaks till VM. Kanske inte hoppas att han vinner VM dock.

Vad tror ni om Hamilton - Allen? Den senare har inte övertygat på sistone tycker jag.

Formen säger Hamilton, men det kan komma en reaktion på segern i German Masters. Det är kort distans så mycket hänger på starten.
2017-02-07, 17:11
  #5
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Formen säger Hamilton, men det kan komma en reaktion på segern i German Masters. Det är kort distans så mycket hänger på starten.
Jo, håller med. Men Hamilton är riktigt "seg" nu. Kan han fortsätta med sitt sävliga malande tror jag inte att Allen har en chans.
2017-02-07, 17:12
  #6
Medlem
Jag tror också att Hamilton får svårt att ladda om efter segern i Tyskland. Men Mark Allen är samtidigt mycket fågel eller fisk. Klickar det kan han vinna 4 raka, men han får det nog jobbigt mot Hamilton om det börjar strula.
2017-02-07, 20:12
  #7
Medlem
O'Sullivan inleder matchen med ett rasande snabbt total clearance på 137 poäng.
2017-02-07, 20:36
  #8
Medlem
ztellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
O'Sullivan inleder matchen med ett rasande snabbt total clearance på 137 poäng.
Han har vaknat på dubbelt bra sida, som Kim hade sagt. Hoppas att han hittar formen.
2017-02-07, 20:51
  #9
Medlem
Bingtao reducerar till 1-2, trevligt att han producerar lite också. Tror det är viktigt att han får lite vana av att spela på TV-bord, skadar inte om han inte blir utklassad heller.
2017-02-07, 21:03
  #10
Medlem
2-2, Bingtao hade en turstöt i början, men en hel del fint spel efter det.
2017-02-07, 21:45
  #11
Medlem
Ronnie vinner med 4-2, rätt bra match att se på och skönt att O'Sullivan tar det till sist. Blir säkert en bra läropenning för Bingtao.
2017-02-07, 22:00
  #12
Medlem
TilleyHats avatar
Shaun Murphy, Mark King och Joe Perry är också vidare, precis som Ronnie O'Sullivan, som kanske får bekänna färg i nästa omgång mot Neil Robertson om denne lyckas vinna mot sege Ricky Walden.
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback