Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-19, 19:09
  #649
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Kan inte hålla med mer. Fantastisk kämpa-brons av Kajsa! MILF oxå.

MILF kan hon inte vara för hon har mig veterligen inga barn och en MILF borde inte vara en dag under 40.
2017-02-19, 22:08
  #650
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
MILF kan hon inte vara för hon har mig veterligen inga barn och en MILF borde inte vara en dag under 40.

att nån är milf, bara kolla reglerna och gör en bedömning har hon kalvat? är hon välkommen i halmen? om svaret är ja på båda = milf

Men jag håller med dig om att det är lite svårt att kalla en 18 årig white trash morsa för milf :S

Men jag håller med om att Kajsa är välkommen
2017-02-19, 22:31
  #651
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thincan
att nån är milf, bara kolla reglerna och gör en bedömning har hon kalvat? är hon välkommen i halmen? om svaret är ja på båda = milf...

Men inte är väl Kaisa moder till något/några barn?
2017-02-20, 11:03
  #652
Avstängd
Summering av mästerskapet :

Bästa nation : Tyskland
Bästa person : Laura Dahlmeier, tävlandes för Tyskland.
Bästa mansperson : Martin Fourcade, fransos. Men riktigt nöjd kan han inte vara.
Bästa/mesta "first loser" : Johannes T Boe, Norge.

Sedan undrar man ju varför inte Elisabeth Högberg fick starta i något lopp. Sämre
än de övriga hade hon väl inte kunna skjuta i distans.

Och varför fick Fredrik Lindström (29:a i cupen och som bäst 17:e i VM) starta i
distansloppet när inte Anna Magnusson (22:a i cupen och som bäst 14:e i VM) fick
göra det ? Nu överpresterade visserligen den lille rackaren i själva loppet men borde
han verkligen ens ha varit där ?
2017-02-20, 13:10
  #653
Medlem
R.O.S.Hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunk
Summering av mästerskapet :

Bästa nation : Tyskland
Bästa person : Laura Dahlmeier, tävlandes för Tyskland.
Bästa mansperson : Martin Fourcade, fransos. Men riktigt nöjd kan han inte vara.
Bästa/mesta "first loser" : Johannes T Boe, Norge.

Sedan undrar man ju varför inte Elisabeth Högberg fick starta i något lopp. Sämre
än de övriga hade hon väl inte kunna skjuta i distans.

Och varför fick Fredrik Lindström (29:a i cupen och som bäst 17:e i VM) starta i
distansloppet när inte Anna Magnusson (22:a i cupen och som bäst 14:e i VM) fick
göra det ? Nu överpresterade visserligen den lille rackaren i själva loppet men borde
han verkligen ens ha varit där ?
Magnusson var med i distansloppet. Blev 59
2017-02-20, 16:02
  #654
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av R.O.S.H
Magnusson var med i distansloppet. Blev 59

Jag menade förstås masstarten. Men var Elisabeth Högberg ens där ? Inte ens reserv
på hemmaplan kanske ?
2017-02-20, 16:18
  #655
Avstängd
Sedan var väl inte Moravec och Bailey så stora sensationer i distansen med tanke på
att båda nådde blomsterceremoni i både sprint och jaktstart. Är man i form så är man.
2017-02-20, 17:26
  #656
Medlem
R.O.S.Hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunk
Jag menade förstås masstarten. Men var Elisabeth Högberg ens där ? Inte ens reserv
på hemmaplan kanske ?
Totalt tog Lindström fler poäng, så därför kvalade han in topp 30. Herrarna hade dessutom lägre kvalgräns.
Högberg blev sjuk skrev nån

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback