Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-02-07, 22:42
  #25
Avstängd
therefores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZnoZno
Hihi... han går kanske igång på det och gör det ännu svårare!
(Om jag får vara ironisk..)

Tänk så friar han
Citera
2017-02-07, 22:44
  #26
Medlem
Alltså jag förstår inte varför vissa människor envisas med att knulla med sina ex? Alltså, vill du nu bli olycklig igen så visst, ha sex med damen. Men jag avråder.
Citera
2017-02-15, 00:01
  #27
Avstängd
majduns avatar
nej tack , inga ex för mej
Citera
2017-02-15, 00:48
  #28
Medlem
Ziayas avatar
Nä, ingen bra idé. Risk att nån har känslor kvar eller att känslor blossar upp ensidigt och då blir den med känslor för den andra sårad. Det tog slut av en anledning och låt det förbli slut, när det gäller sex.
Citera
2017-03-16, 20:06
  #29
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag har haft sex med ett av mina ex några gånger efter att vi gjorde slut, jag knullade runt en del efter uppbrottet å råkade lägra exets bästa väninna också. Exet var den som gjorde slut men det var även hon som ville att jag skulle knulla henne igen så då gjorde jag det.
Citera
2017-03-16, 21:08
  #30
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Nä, ingen bra idé. Risk att nån har känslor kvar eller att känslor blossar upp ensidigt och då blir den med känslor för den andra sårad. Det tog slut av en anledning och låt det förbli slut, när det gäller sex.

Håller helt med om detta. Man ska inte ligga med sina ex, antingen av respekt för sitt ex känslor eller för sin egen självrespekt. Med det sagt så är av mina tre bästa ligg någonsin med ett ex, flera månader efter vi gjorde slut.

Till TS: när man har haft den typen av känslomässig kontakt som du och ditt ex har (haft) så kan det ta sjukt lång tid innan det släpper. För mig tog det nästan fem år innan jag helt kunde släppa exet jag nämnde ovan och då var det JAG som gjorde slut.
Citera
2017-03-17, 00:59
  #31
Medlem
HighwayDelights avatar
Nej fyfan, skulle aldrig ligga med mitt x idag, har sett bilder på att han gått ner sig rejält.
Lönnfet, skallig, brillor hade han redan innan, dessutom är hans numera fästmö och f.d fru inte så jävla het heller, tur att man blivit snygg själv och bytt upp mig framförallt, ingen förlust att gå ifrån honom!

Hade min nuvarande blivit ett x, hade det däremot varit svårt att hålla tassarna borta,
han är vältränad och sexig, så det hade blivit en utmaning
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback