Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-02-07, 09:43
  #25
Avstängd
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Låter som en inkvoterad invandrare. "Horunge" är ett av deras käraste och mest omhuldade uttryck. Ingen riktig svensk använder det blatteordet.
Ja horunge är det knappast någon etnisk svensk som använder sig av även om det förekommer bland whiggers och annan WT. Just dett pekar även enligt mig på en blatte.

Att han dessutom inte fått sparken för länge sen med tanke på all skit han gjort, pekar även det på att det inte handlar om en etisk svensk.
Citera
2017-02-07, 10:26
  #26
Medlem
Citat:
Sammanlagt finns ett 40-tal fall där polisen har misskött sitt jobb. Mannen har också flera gånger blivit tillsagd - men utan resultat.

Om jag ska "fälla en dom" över denne polis så vill jag först veta HUR denne har "misskött" sitt jobb.
Enligt hövdingen Eliasson så är det väl i vissa fall att missköta sig om man använder batongen istället för balsam för att "bekämpa" kriminella.

Det lilla, lilla som StasiVänsterRadio skriver här räcker ju inte långt för att kunna bilda sig en uppfattning om denne polis är oduglig och lat eller om han har lackat ur på att vara "bakbunden" i sin yrkesutövning.
__________________
Senast redigerad av MrStreamer 2017-02-07 kl. 10:29.
Citera
2017-02-07, 10:59
  #27
Medlem
NyttAnonymtKontos avatar
"Passpolis"?

Knappast en polis, snarare en civilanställd som sitter i receptionen och hjälper till med passhandläggning.
Citera
2017-02-07, 12:59
  #28
Medlem
Om det rör sig om en så kallad passpolis så är det väl nästan säkert att det är en invandrare. Reser man lite så upptäcker man snart att Sveriges gränser nästan uteslutande vaktas av utlänningar.
Citera
2017-02-07, 13:37
  #29
Medlem
Och oddsen på att detta är en "svensk" är 0.01....
Citera
2017-02-07, 13:44
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Hur fan kan man ha kommit så långt att man blir polis med det där beteendet?

Nog för att man kan kalla en horunge för horunge. Men resten utav grejerna.. ?

Om en polis och kollega kallar dig för horunge så är det nog korrekt. Är man en muslim eller någon annan svarting så kommer man förmodligen undan utan anmärkning. Numera anställs man inte för att man har meriter utan av andra orsaker. Det är därför polispatrasken kartlägger dig om du anmäler ett riktigt brott men tjuven låter de vara fast det finns tillräckligt att gå på och sedan lägger de ner ärendet. Efter de tittat in i ditt liv. Men tjuven låter de vara så han kan fortsätta begå kriminealitet. Och så undrar polisen varför folk tycker de är patrask. Ja, fråga dina poliskollegor, horungarna.
Citera
2017-02-07, 20:26
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EtniskSvensk1
Och oddsen på att detta är en "svensk" är 0.01....

Nja, om du sätter 0,01 i odds(gånger-pengarna) i det fallet så kommer du att förlora allt ditt kapital, alternativt kommer ingen att be dig om odds i framtiden.

Jag vet vad du menade, men jag tror också att du uppskattar att bli rättad så att du slipper göra samma misstag bland dina vänner och bekanta!
Citera
2017-02-13, 22:11
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qMQa
Nja, om du sätter 0,01 i odds(gånger-pengarna) i det fallet så kommer du att förlora allt ditt kapital, alternativt kommer ingen att be dig om odds i framtiden.

Jag vet vad du menade, men jag tror också att du uppskattar att bli rättad så att du slipper göra samma misstag bland dina vänner och bekanta!
hur tänker du nu....
Citera
2017-02-14, 12:17
  #33
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Andreas-
Nja. Det är ingen "högskoleutbildning", egentligen, som de kallar det.
Det är motsvarande en KY-utbildning i verkligheten.

Men, nej, polisyrket blir nog en gymnasielinje nästa decennium.
Samma som vissa delar inom räddningstjänsten och vården.



Ja. Vad säger de om det på Nyhetsmorgon nu?

Jag har ingen TV, men det kanske är någon som kan skriva en rad - om - de yppar sig om den saken ö.h.t(?)

Eller länka till repris på internet.

Hur tänkte du nu? Andra utbildningar som ger jobb och högskolepoäng som läkare, lärare och så vidare är det också KY-utbildning då polisutbildningen ger 120 högskolepoäng i Växjö och Umeå eller är allt sånt per automatik en KY-utbildning som man läser på universitet men man får högskolepoäng för?
Citera
2017-02-14, 12:25
  #34
Medlem
Kollegan kanske är en horunge?
Citera
2017-02-21, 15:06
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sdnf
Kollegan kanske är en horunge?

Exakt!!! har ingen tänkt på detta?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback