Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-06, 20:13
  #1
Medlem
Jag brukar färga skägget med Just for men skäggfärg, men de senaste gångerna har den orsakat något eksemliknande så det verkar som jag utvecklat allergi mot den.
Finns det någon snällare färg som fungerar eller är det bara att ge upp?
Citera
2017-02-06, 20:15
  #2
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamitsmurf
Jag brukar färga skägget med Just for men skäggfärg, men de senaste gångerna har den orsakat något eksemliknande så det verkar som jag utvecklat allergi mot den.
Finns det någon snällare färg som fungerar eller är det bara att ge upp?


Kolla www.gents.se
Citera
2017-03-16, 19:37
  #3
Medlem
Har upplevt samma sak med Just for men. Efter att använt det ett år problemfritt så satte allergin igång. Har varit i kontakt med företaget. Väntar på svar. Vågar inte färga skägget nu. Möjligen med Mood som jag använder till huvudhåret. Men är livrädd för mer allergi
Citera
2018-03-17, 14:14
  #4
Medlem
Har också utvecklat allergi mot Just for men efter ca 3 års användning. Har gjort ett uppehåll helt nu, men skall testa mood, som jag sett flera andra rekomenderar.
Citera
2023-01-08, 12:38
  #5
Medlem
Scott Danielss avatar
Lyfter tråden då jag förmodligen också utvecklat allergi mot Just for Men. Har använt den relativt länge, men igår fick jag klåda och en något svullen underläpp. Idag har jag lite klåda kvar. Har inte ätit något avvikande senaste dygnet så jag misstänker att det är skäggfärgen. Vilka andra produkter rekommenderas?
Citera
2023-01-08, 16:25
  #6
Medlem
Huntsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scott Daniels
Lyfter tråden då jag förmodligen också utvecklat allergi mot Just for Men. Har använt den relativt länge, men igår fick jag klåda och en något svullen underläpp. Idag har jag lite klåda kvar. Har inte ätit något avvikande senaste dygnet så jag misstänker att det är skäggfärgen. Vilka andra produkter rekommenderas?

https://www.gents.se/skaggfarg

Den på sidan som heter Active Men ger inga allergiproblem, rätt svag så man måste färga 2 omgångar efter varann.
Första omgången i stipulerade 5 min, nästa i kanske 3 min, men inga problem med skinnet under skägget.
Citera
2023-01-08, 16:44
  #7
Medlem
Scott Danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntsman
https://www.gents.se/skaggfarg

Den på sidan som heter Active Men ger inga allergiproblem, rätt svag så man måste färga 2 omgångar efter varann.
Första omgången i stipulerade 5 min, nästa i kanske 3 min, men inga problem med skinnet under skägget.
Tack, ska prova den.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback