Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-05, 20:31
  #1
Medlem
Hej! Tänkte att vi skulle kunna ha en diskussion, men först min fråga: Om en spelare gör hattrick i SHL/allsvenskan, får man kasta in kepsar på isen för att fira utan risk för att bli omhändertagen? tycker ni man ska få kasta in kepsar på isen vid hattrick?, (om man inte får det nu)
Citera
2017-02-05, 20:41
  #2
Medlem
Torps avatar
Tror definitivt inte att du blir omhändertagen, majoriteten av folket i en ishall fattar ju vad som menas. Däremot så är det ganska osvenskt så en hel del tittar nog snett på dig om du gör det

Personligen så har jag inget emot det. Vill folk bli av med sina huvudbonader på vintern så go ahead.
Citera
2017-02-05, 20:49
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torp
Tror definitivt inte att du blir omhändertagen, majoriteten av folket i en ishall fattar ju vad som menas. Däremot så är det ganska osvenskt så en hel del tittar nog .

För mig gör det nog ingenting då får folk titta hattrick görs ju inte i varje match (förutom när jag spelare be a Pro I NHL 17)
Citera
2017-02-05, 21:37
  #4
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowling-900
För mig gör det nog ingenting då får folk titta hattrick görs ju inte i varje match (förutom när jag spelare be a Pro I NHL 17)

Slänga bort en keps som kostar typ 300:-? Verkar oförnuftigt.
Sedan får man ju inte kasta in föremål, men det gör ju folk ändå...
Citera
2017-02-05, 23:14
  #5
Medlem
Uninteresteds avatar
När en Leksandsspelare gjorde hattrick för ett par år sen kom det in 2 kepsar, andramålvaktens samt någon mer i ledarstaben
Citera
2017-02-06, 12:18
  #6
Medlem
Hundastronauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uninterested
När en Leksandsspelare gjorde hattrick för ett par år sen kom det in 2 kepsar, andramålvaktens samt någon mer i ledarstaben

Var det inte en journalist också? Har för mig att Alen Bibic tvingade honom.
Citera
2017-02-06, 18:17
  #7
Medlem
Uninteresteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundastronaut
Var det inte en journalist också? Har för mig att Alen Bibic tvingade honom.

Hahaha ja nu när det säger det så minns jag det också
Citera
2017-02-06, 18:33
  #8
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uninterested
När en Leksandsspelare gjorde hattrick för ett par år sen kom det in 2 kepsar, andramålvaktens samt någon mer i ledarstaben

Konstigt att det inte kom in ett hundratal lantmännenkepsar?
Citera
2017-02-06, 18:36
  #9
Medlem
Uninteresteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Konstigt att det inte kom in ett hundratal lantmännenkepsar?

Dom låg kvar i traktorerna på parkeringen naturligtvis.
Citera
2017-02-06, 18:38
  #10
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uninterested
Dom låg kvar i traktorerna på parkeringen naturligtvis.

Det vet du.
Citera
2017-04-04, 14:02
  #11
Medlem
Om det är tillåtet (på vilken idrott som helst), varför inte ta en riktig gammal hatt man ärvt från gammelfarfar eller gammelmorfar så?
Citera
2017-04-04, 17:25
  #12
Medlem
Leksingens avatar
väldigt plastigt, går väl hem i anrika föreningar som linköping white lions, växjö lakers, malmö redhawks, örebor vipers, mora dragons, karlskrona bugs mm..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback