Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2017-02-05, 12:39
  #1
Medlem
DexTheRexs avatar
Substans: MDMA kristaller.
Dos: Okänd dos, kring 150 mg totalt skulle jag gissa på, om inte 200.
Kön, vikt: Man, runt 120 kg.
Tid: Totalt 7 och en halv timmar.


Lite bakgrundsinformation om mig, jag är en ganska stor snubbe (skulle gissa på runt 110-120 nu, har inte vägt mig på ett tag.) och har tidigare prövat Cannabis, Hasch, 1P-LSD (gick dock på Prozac så fick inte lika stark effekt), MXP, olika RC-Benzos, Oxikodon, Kokain, Lustgas, Luft på burk.

Tänkte att det är väl på tiden att jag provar MDMA också, som jag velat i flera år.

Hursomhelst, här är min rapport!


Följande är endast redosing pga att jag inte kände nått.

16:50 sniffade totalt 1 någolunda stor lina, runt 50mg kanske, kändes inte som jag tog mycket.

17:11 ljud "känns" annorlunda, och min käke känns lite skumt. Inte mycket annat än det.

17:23 tog en väldigt litet lina till av en okrossad bit som jag hittade på bordet och krossade. Fortfarande inte mycket som händer angående effekterna.

17:39 krossade mera och tog en lina till, ganska tunn.

17:55 börjar bli lite drygt att vänta nu så krossade en något skaplig kristall och svalde det med rullpapper.

18:14 krossade YTLLIGARE kristaller och svalde med rullpapper. Tar jag helt enkelt för lite? Jag vet inte men det är inte mycket som händer i alla fall.

18:51 krossade mer kristaller och drog I mig, brändes ganska mycket så tror jag tog en del I alla fall. Fortfarande ingen effekt, vet inte om jag tog för lite (börjar tvivla det nu) eller om set är pga min Aspergers. Kollade på Psychedsubstance's video om MDMA med autism och han fick inte heller nån effekt.

Här börjar effekterna kicka in.

18:57 Nu jävlar händer det saker, hela kroppen börjar "kittlas, och känner mig helt enkelt glad.

19:07 Mina ögon är vidöppna och kan inte sluta le, hela kroppen känns mysig och jag är bara så glad

19:19 Vill bara dansa och kan inte sluta le med världens största flin

20:29 sitter nu och skiter, har spendera tiden med att skriva till ALLA mina kompisar på snap och mått så jävla bra, hela livet känns som på topp

21:?? Drog en till hög I varje näsborre, käken spänner riktigt och svettas som fan men dricker vatten. Musiken flöder genom hela kroppen.

21:18 har legat och rullat runt I ren eufori,och nu lyssnar jag på Until We Bleed (som rekommenderades av en polare) och känner igen den från en film och nästan gråter för jag märkte hur mycket jag gått ner I vikt (är väldigt överviktig och har sköldkörtel problem så är extra svårt att tappa vikt) och av nostalgin från låten

21:40 rökte lite gräs, ligger nu I total eufori av låten

23:11 Har legat I eufori och total glädje I nån timme, sen börjar jag komma ner och nu är jag fortfarande skit hög men inte alls lika glad och euforisk, dock jävligt kåt.

23:11-23:47 Satt I ett "psykedeliskt drömtillstånd" och bara tänkte, känns som jag flyter runt I rymden.

00:51 käken spänner och gör ont, tänderna värker också. Är dock fortfarande väldigt bäng från gräset.

02:38 har rökt massor av gräs och nästan noddar, har ett tranceliknande tillstånd

11:13 Vaknade nyss, mår inte så dåligt jämfört med hur hög jag var. Bara lite trött och så men mår inte alls lika dåligt som jag trodde jag skulle

Summary:

Det var en väldigt intressant och euforisk upplevelse, helt klart något jag kommer göra om.
Har nog aldrig varit så glad och euforisk som på MDMA, och kan helt klart se varför folk använder det på Raves/Festivaler.

För mig så var MDMA definitivt värt att prova och är även glad att jag inte fick en sån dålig "post-roll crash" så att säga, mår ganska så bra.

Hursomhelst, detta var min rapport! Hoppas ni tycker den var intressant, var inte allt för hårda då det är en av mina första seriösta rapporter, så det kan finnas lite fel här och där.

Ha en trevlig fortsatt dag!
Citera
2017-02-06, 19:50
  #2
Medlem
Jagskullejubara..s avatar
Bomba nästa gång istället, du får mer utav det. Och ta allt på en gång och eventuellt booster senare istället för smådoser. Jag skulle tippa på att du fick i dig närmare 150 än 200. Vid 200 utan tolerans hade du haft svårt att fokusera blicken och haft milda hallisar och sånt under peaken.
Citera
2017-02-07, 00:09
  #3
Medlem
Nyfiken på vad luft på burk har för effekt om jag får fråga?
Citera
2017-02-07, 16:09
  #4
Medlem
DexTheRexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hodde
Nyfiken på vad luft på burk har för effekt om jag får fråga?

Det ger dig typ ett liknande rus till lustgas, och lite eufori. Varar dock bara i typ 10 sec, och är ganska skadligt så inte alls något jag rekommenderar.
Citera
2017-02-07, 17:39
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DexTheRex
Det ger dig typ ett liknande rus till lustgas, och lite eufori. Varar dock bara i typ 10 sec, och är ganska skadligt så inte alls något jag rekommenderar.

Ok, tack för svaret!
Antar att det var rent syre?

(inget jag var sugen på, men lät ju lite lustigt att knarka "luft")

Och ta det försiktigt med MDMA!
Citera
2017-02-08, 17:36
  #6
Medlem
DexTheRexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hodde
Ok, tack för svaret!
Antar att det var rent syre?

(inget jag var sugen på, men lät ju lite lustigt att knarka "luft")

Och ta det försiktigt med MDMA!

Faktiskt inte, menade produkter som "Duster" och "Air on Can" som man rengör datorer och liknande med, det innehåller en gas som är tyngre än luft.
Citera
2017-02-08, 20:05
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DexTheRex
Faktiskt inte, menade produkter som "Duster" och "Air on Can" som man rengör datorer och liknande med, det innehåller en gas som är tyngre än luft.

Ok, det bruket hade jag faktiskt aldrig hört talas om innan.

Tack för förklaringen!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback