Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-02-06, 07:49
  #37
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TubbyTommy
Araber har haft denna typ av krigsföring i årtusenden. På senare tid med islamvindar i ryggen för att rättfärdiga sina våldsamma handlingar.
Står ju bokstavligen i koranen.

Det är inte "Islamvindar" gossarna har i ryggen utan 87% av de röstberättigade samt Miljöpartister, Kommunister och organiserade Feminister som t.o.m. står på barrikaden och kämpar sida-vid-sida med de massimporterade synnerliga kvinnofientliga klantraditionerna.

Har det framkommit var målsägande hade varit? Kan det vara så att hon inledningsvis kan ha träffat gärningsmännen på någon lokal, eller handlar det om ett helt okänt gäng marodörer som häckat i parken för att "ha lite kul"?

För oss som har besökt parken (även om många år sedan som jag deltog i en tävling där....bakfull) så ställer man ju sig frågan hur en kvinna kan vara funtad att gå igenom parken, berusad, ensam och vid den tiden? Det blir ju "alla fel" i det nya och spännande Sverige.......
Citera
2017-02-06, 13:38
  #38
Medlem
Den gemensamma nämnaren är inte kön eller ursprung. Det är de mörka kläderna!
Citera
2017-02-07, 18:14
  #39
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeisnow
En del hävdar att det kan röra sug om psykologisk krigsföring med syfte att bryta ner befolkningen; kvinnorna genom att våldta dem el på annat sätt kränka samt männen genom att råna och/eller våldta. Det är tyvärr ett maktinstrument som används i många krig (stora som små-skaligs).
Vi får verkligen hoppas att dessa svin hittas och att de får kännbara "straff" och ev livstids utvisning.
Är det någon som känner till hur många av dessa fall som bli lösta?!


Du är säker inne på rätt spår, muslimsk krigföring.
Citera
2017-03-13, 23:33
  #40
Medlem
TubbyTommys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Det är inte "Islamvindar" gossarna har i ryggen utan 87% av de röstberättigade samt Miljöpartister, Kommunister och organiserade Feminister som t.o.m. står på barrikaden och kämpar sida-vid-sida med de massimporterade synnerliga kvinnofientliga klantraditionerna.

Har det framkommit var målsägande hade varit? Kan det vara så att hon inledningsvis kan ha träffat gärningsmännen på någon lokal, eller handlar det om ett helt okänt gäng marodörer som häckat i parken för att "ha lite kul"?

För oss som har besökt parken (även om många år sedan som jag deltog i en tävling där....bakfull) så ställer man ju sig frågan hur en kvinna kan vara funtad att gå igenom parken, berusad, ensam och vid den tiden? Det blir ju "alla fel" i det nya och spännande Sverige.......

Nu menade jag mer internationellt och över ett par tusen år. Men du har helt rätt om vi koncentrerar diskussionen över dagens Sverige.
Finner det skrattretande att alla sorters feminister och LBHGT (bokstäverna är rätt iaf) är först i kön att försvara islam och andra religioner, men är de som, framförallt muslimer, föraktar och avskyr.
Fattar inte heller att man som ensam, berusad ,späd tjej genom parker i dagens Sverige. Inte ens för 8 år sen då jag bodde där. Numer, Utflyttad
Citera
2017-03-14, 01:07
  #41
Medlem
Säger bara VIDRIGA J....R.
Detta kommer inte sluta bra för Sverige.

Frågan är hur regeringen tänker när de öser in extra miljarder till polis/rättsväsendet för att lagföra dessa personer. Tror inte att dessa BO blir lyckligare av detta. Det vore nog mycket trevligare att det inte har inträffat.

Skulle vara intressant att få se vår statsminister förklara för en utsatt kvinna att han har tillfört lite extra dollar för att få fast och lagföra GM ifråga. Istället för att inse fakta. Detta löser inga problem med deras kvinnosyn.
Har de levt i ett land där deras egna lagar och religioner står över allt annat, så kan man tänka sig hur det blir.
Jag själv skulle inte vilja konvertera till islam om jag var tvungen att fly till Afghanistan.........

Måste även få tillägga att det även finns svenska män och kvinnor som begår dessa brott, jag vill ju inte bli stämplad för rasism.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback