Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-04, 01:59
  #1
Medlem
DiamantTjuvens avatar
Har näsat 2 dygn i ströck och känner mig riktigt jävla rädd! Vet inte vad som händr men detta är visst vanligt på tjack med noja osv.. men någon gång var femte minut sköljs jag över av rädsla, helt utan anldninh, fick så nu när jag skriver och vågar inte titta bort från datorn... vadfan händer med mig? Vågar inte ens gå och lägga mig! Borde jag kicka joint och försöka ta det lugnt eller vadå?
Citera
2017-02-04, 02:13
  #2
Medlem
j0ints avatar
Benzo om du har tillgängligt, ta rätt stora mängder om det skall ordentlig effekt. Gräs har jag aldrig testat tjackad så vet ej. Efter detta låt verka nån timme och försök vila. sätt på en riktigt slö jävla film och vila som sagt. Inte bra att vara vaken för länge! Sitter själv lite speedat atm men inga planer imon ändå så sömn schemat borde inte vara hela världen. Lycka till min vän!
Citera
2017-02-04, 02:14
  #3
Medlem
rumskamrats avatar
ät och drick, tvinga i dig. sen gå och lägg dig i sängen se till o ha det svalt. får du i dig mat varvar kroppen ner.
ang. joint, på mig funkar det men är väldigt van vid båda tjack o brass. är du ovan vid tjack och redan är nojjig skulle jag nog avvaktat med rökar ett tag. drick alkohol om du har.
Citera
2017-02-04, 02:30
  #4
Avstängd
Halloween2s avatar
Rulla en joint och sen sätt dig och runka i några timmar
Citera
2017-02-04, 10:26
  #5
Medlem
Kajahs avatar
Du har ångest, och du har fått ett antal goda råd. Det gäller att däcka nu så hjärnan får reboota. Joint kan göra ångesten värre, men det är lite som att singla slant och kan även göra susen. Mat och sömn borde du dock har som prio. Hoppas det lugnar sig för dig.
Citera
2017-02-04, 11:08
  #6
Medlem
inge gräs om du redan är nojjig kan bli en helvetes resa utan dess like om du har otur... nepp sprit eller benzo
Citera
2017-02-04, 11:42
  #7
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banen
inge gräs om du redan är nojjig kan bli en helvetes resa utan dess like om du har otur... nepp sprit eller benzo

hahaha sprit eller benzo istället för en gås,
Din pajjas Lol
Citera
2017-02-04, 12:22
  #8
Medlem
Kajahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
hahaha sprit eller benzo istället för en gås,
Din pajjas Lol

Alltså, sprit och benso är bättre för att koppla bort nojjor än gräs, gräs kan förvärra allt tio gånger om. Been there done that. Däremot är gräs bättre när det slår rätt men det är som att singla slant.
Citera
2017-02-06, 07:40
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tehSecretzzz
hahaha sprit eller benzo istället för en gås,
Din pajjas Lol


det är nog du som är en pajjas i detta fall.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback