Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2017-02-11, 11:47
  #85
Medlem
Tycker att du gör helt rätt! Jag planerade för att åka iväg ett par månader, slutade med att jag var borta 4 år i Asien, mestadels Vietnam. Anledningen till att jag var borta så länge var för att jag även drev egna verksamheter därnere.
Känner du att livet står still så rör på dig, helt rätt. Jag hoppas att du får kul, uppdatera oss gärna här så vi kan följa dig.
Res väl!
Citera
2017-06-30, 23:57
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Vilka reser till Sao Tome? Träffat en turist där och han var från Korsika.
Förstår inte riktigt vad du vill komma, jag tycker länderna han angav är tråkiga och gav några andra förslag, om det är hipster att resa dit skiter jag i, jag tänker väl inte hindras från att åka dit jag vill bara för att någon tycker det är hipster?

Har du träffat en enda turist på São Tomé? Försöker du skryter eller vad? Har varit där fem gånger 1998-2017 och har mött väldigt många turister, dock inga/ väldigt få västerländska hipsterturister. Majoriteten är helt vanliga portugiser och äldre sydeuropeiska par. Dock börjar STP utvecklas till att bli lite för mycket Afrika (smutsigt ineffektivt och allmänt jobbigt)... Om det blir ngn mer tur blir det till Principe!
Citera
2017-07-01, 00:06
  #87
Medlem
nomis.1s avatar
Hoppas verkligen att du verkställde din idé, i så fall, hur går allting, TS? Om inte, varför?
Citera
  • 7
  • 8
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2808646

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback