Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-05-06, 22:23
  #25
Medlem
Dashades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Innerstadsbor är sällan nojiga. De är så vana att andas in bilavgaser att de inte tänker på det. Sen skaffar dom hund som en statusgrej och tror att de är så häftiga och tänker inte ett dugg på hundens bästa. Nej, jag överdriver inte, snarare underdriver.

Din tes går ju att spinna vidare oå till den graden att likna folk som valt den platsen att bo är är korkade av sin natur, att de inte har förmåga att se efter en annan art än sin egen som sådan i ett samhälle där flådigaste bilar väger tyngre utan närmare tanke på att deras barn är i ungefär samma höjd där avgaserna sipprar ut. Men så är jag ingen syniker som går runt och tänker så. För egen del undviker jag storstäder av andra helt irrelevanta orsaker som avgaserna, men skulle nog fortsättningsvis kanske tänka på att inte beträda gator när det är som mest trafikerat. - vilket bara är smart ur hälsoaspekt
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback