Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-03, 20:26
  #1
Medlem
Smurfen22s avatar
Tja!

Reser om ett par månader till Sri Lanka.
Någon som har tips på vad man kan göra ?
Hur svårt är det att hitta droger ? Får intryck av att detta kan vara väldigt svårt..
Citera
2017-02-04, 00:38
  #2
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smurfen22
Tja!

Reser om ett par månader till Sri Lanka.
Någon som har tips på vad man kan göra ?
Hur svårt är det att hitta droger ? Får intryck av att detta kan vara väldigt svårt..

Var där dör ett litet tag sen.

Maja och hasch finns överallt . Och diazopam köper du i apoteket utan problem. Tro dom hette MSJ 10 mg. Bra drag i dom. Tramadol måste du gå till en läkare och fp recept på för apoteken måste åka till sjukhusen för att hämta . Men det är bara att få till en läkare . Inga problem .

Kokain är dåligt som fan. Och mdma va heller ingen höjdare. .

Var ska du ?
Citera
2017-04-18, 22:08
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
Var där dör ett litet tag sen.

Maja och hasch finns överallt . Och diazopam köper du i apoteket utan problem. Tro dom hette MSJ 10 mg. Bra drag i dom. Tramadol måste du gå till en läkare och fp recept på för apoteken måste åka till sjukhusen för att hämta . Men det är bara att få till en läkare . Inga problem .

Kokain är dåligt som fan. Och mdma va heller ingen höjdare. .

Var ska du ?

Var var du då? Vad kostar saker där som boende? röka? mat?
Jag skulle vilja åka dit bara chilla på stranden bo i en bungalow. Har du några tips?

Tack
Citera
2017-04-19, 18:38
  #4
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meramaterial
Var var du då? Vad kostar saker där som boende? röka? mat?
Jag skulle vilja åka dit bara chilla på stranden bo i en bungalow. Har du några tips?

Tack


vi va mest i mirissa, där finns shyssta ställen att bo nära stranden, enkla rum, ingen tv å så.
Droger va generellt dyrt, 1g kola av pissekvalitet kostade 1500, mdma låg på samma pris.

Rökat kommer jag nt ihåg va jag betalde för. men de gröna va kasst, men de bruna va där ett jävla drag i.
Citera
2017-04-19, 19:28
  #5
Medlem
Axells avatar
Vart på Sri Lanka ska du? När det kommer till droger kan jag inte hjälpa dig med mer än att om man vill hitta det så hittar man det. Detta är baserat på vad personer har sagt som jag själv träffade under min vistelse där. Däremot kanske jag kan bidra med lite tips angående andra saker på just Sri Lanka.
Citera
2017-05-09, 19:35
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Vart på Sri Lanka ska du? När det kommer till droger kan jag inte hjälpa dig med mer än att om man vill hitta det så hittar man det. Detta är baserat på vad personer har sagt som jag själv träffade under min vistelse där. Däremot kanske jag kan bidra med lite tips angående andra saker på just Sri Lanka.


Kanske lite tips på strænder gærna med bugalows typ thailand style. Priser vad kostar mat och boende?
Inte lyx men schysst boende liksom.

TACK

Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
vi va mest i mirissa, där finns shyssta ställen att bo nära stranden, enkla rum, ingen tv å så.
Droger va generellt dyrt, 1g kola av pissekvalitet kostade 1500, mdma låg på samma pris.

Rökat kommer jag nt ihåg va jag betalde för. men de gröna va kasst, men de bruna va där ett jävla drag i.

Fan vad nice røka håller før mig kan ju inte varit speciellt dyrt om du inte kommer ihåg

Men du vet inte vad ni gav cirka før boende då. Ær væl bæst och ta boendet på plats så man vet vad man får?

Tack før svar
__________________
Senast redigerad av Meramaterial 2017-05-09 kl. 19:38.
Citera
2017-05-10, 18:20
  #7
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meramaterial
Kanske lite tips på strænder gærna med bugalows typ thailand style. Priser vad kostar mat och boende?
Inte lyx men schysst boende liksom.

TACK



Fan vad nice røka håller før mig kan ju inte varit speciellt dyrt om du inte kommer ihåg

Men du vet inte vad ni gav cirka før boende då. Ær væl bæst och ta boendet på plats så man vet vad man får?

Tack før svar

vi hyrde rum utan tv å skit, enbart aircondition , runt 1000 per vecka inkl frukost. dvs frukt, och youghurt med honung å nåt stekt ägg, detta va under hög säsongen. tog 1 minut att gå ner till stranden.
Citera
2017-05-13, 10:55
  #8
Medlem
Axells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meramaterial
Kanske lite tips på strænder gærna med bugalows typ thailand style. Priser vad kostar mat och boende?
Inte lyx men schysst boende liksom.

TACK
Hmm, jag tyckte Trincomalee som ligger lite nordost var rätt trevligt faktiskt. Fin strand men inget bedårande uteliv om det är det ni är ute efter. Minns fan inte priset på boendet, men bokade en hel del boenden genom Booking.com så kika priserna där så lär de ligga i samma spann som när jag själv bodde där.

Matpriserna var inget jag direkt reflekterade över men som alltid är de lite högre i turistkvarteren samt om ni är ute efter inhemsk- eller västerländska mat. Om jag höftar så skulle jag säga att priset på den västerländska maten är kanske 50% billigare om man jämför med svenska storstäderna om man är på de mer turistiska ställena i Sri Lanka. Ni får gärna tillrättavisa mig om jag sprider dynga.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2808621

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback