Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-02-04, 14:33
  #73
Medlem
Pripps3.5s avatar
Schyffert bjöd SD på gratisföreställning, men SD kontrade med att han var välkommen på deras föreläsningar.

Även om Zetterström gör dock en liten öppning

— Det skulle vara om det blev en motprestation. Om han dök upp på vår föreläsning och vi kan ha lite roligt på hans bekostnad, säger han till Nyheter24.

http://www.sn.se/nykoping/henrik-sch...er-far-nobben/

Nu påstår Henrik (Nilsson) Schyffert att han fått svar från Sd: Har fått flera svar från snälla SD-politiker som kommer. Är väldigt glad för det

Antar att han kommer att gå på föreläsningarna nu, och kanske lär sig något?
Eller är han rädd?

Undrar också över vilka dessa SD-politiker är? Någon som vet?

Vad jag tycker i övrigt om hans framträdande i Skavlan, finns till beskådan i skvallertråden om Schyffert.
Citera
2017-02-04, 20:16
  #74
Medlem
Tarstans avatar
Det jag mest retade mig på att han minsann vet vad rädsla är och att HAN är en expert på området.
Narcissism i sitt essä.

Sedan finns det flera grader av rädsla, oro, bekymrad osv, var sätter han in dem?
Men han får sitta där som en expert, helt oemotsagd, även om Skavlan skulle vara "kritisk".

Bisarrt, men så är svensk media i allmänhet och SVT i synnerhet, politisk propaganda.
Hatar skiten, det vore roligt att veta om några där i hans hus i Vasastan, eller bland bekanta och vänner röstar SD .

För även det var han tvärsäker på, vilka som röstar SD, och är SD:are.
Pajas.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback