Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-02, 22:13
  #1
Medlem
Mitt moderkort har en galen placering på USB 3 kontakten. Istället för att vara riktad uppåt, så är den placerad sidledes, och precis där är chassit hurvat så att chassiplåten sitter ivägen för den tjocka USB 3 sladden. Jag har sett att det finns en slags förlängningskabel/adapter för dess situationer och det jag är ute efter är något I stil med det som finns på den här bilden:

https://www.moddiy.com/products/USB-...onnector).html

Dock skulle jag helst föredra en återfäörsäljare iI Sverige, dels för att det känns tryggare och dels för ev. garantiärenden/återköpsrätt ifall det mot förmodan skulle vara fel produkt osv bli väldigt mycket enklarare att hantera om det rör sig om en återförsäljare inom landet.


Jag skulle således djupt uppskatta ofall ni har några tips/förslag på hur jag skulle kunna skaffa en liknande adapter?

Tack på förhand!
Citera
2017-02-02, 22:45
  #2
Medlem
Har köpt massor av grejor på www.ebay.co.uk. Allt från billiga strömkablar till CPUer, RAID-kort etc. Alltid fått det jag beställt MEN leveranstiden är inte över natten. Aldrig fått trasiga grejor. Kablar odyl är så billiga att du kan köpa flera för samma pris som en i Sverige.
Citera
2017-02-02, 22:59
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebulah
Har köpt massor av grejor på www.ebay.co.uk. Allt från billiga strömkablar till CPUer, RAID-kort etc. Alltid fått det jag beställt MEN leveranstiden är inte över natten. Aldrig fått trasiga grejor. Kablar odyl är så billiga att du kan köpa flera för samma pris som en i Sverige.
Hej och tack för svar.
Jag vet att eBay är en guldgrruva för många men när det gäller datorprylar känner jag mig mest bekväm med att handla från butik då jag vet att det finns garanti osv. varför jaefterfrågade om det fans några återförsäljare i Sverige som sålde denna produkt?

Är det någon som har en sådan förresten och kan bekräfta huruvida den verkligen gör jobbet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback