Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-02, 17:28
  #1
Medlem
Hej! Så att jag på något sätt Råkat trycka glöm när jag skulle ansluta till min router på mobiltelefonen! Nu undrar jag helt enkelt om det finns någon vänlig själ där ute som skulle kunna hjälpa mig med det? Har tyvärr ingen dator och lösenordet som står på routerns baksida fungerar inte :/ har en wps knapp på routern men den hittar ingenting. Har en samsung s4. Skriv på en 10 årings nivå då jag är noll teknisk tack på förhand

Är en netgear wireless n 300
Citera
2017-02-02, 17:30
  #2
Medlem
RonHowards avatar
Använd fabriksåterställningsknappen på baksidan. Heter förmodligen Factory Reset.

Se manual här.
Citera
2017-02-02, 17:33
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonHoward
Använd fabriksåterställningsknappen på baksidan. Heter förmodligen Factory Reset.

Se manual här.

Ska testa det...när jag drar på wifi på telefon så får jag fram den...står skyddad med wps..borde det inte fungera om jag bara trycker in den på routern?
Citera
2017-02-02, 17:48
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonHoward
Använd fabriksåterställningsknappen på baksidan. Heter förmodligen Factory Reset.

Se manual här.

Tack som bara den. Gjorde som du skrev sen var det bara att trycka wsp knappen. Världsklass
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback